اخبار داغ

شهردار درگز:

«منطقه قره تپه» به محدوده تحت پوشش خدمات شهری اضافه نشد

«منطقه قره تپه» به محدوده تحت پوشش خدمات شهری اضافه نشد
یزدان پناه گفت: پاسخ استعلام واحد شهرسازی اداره کل مسکن به وضعیت منطقه قره تپه که یکی از مصوبات سفر اخیر استاندار خراسان رضوی بود و تلاش داشتیم آن را به محدوده خدماتی درگز بیفزاییم، منفی بود و فعلا امکان توسعه ای در آن منطقه وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان یزدان پناه شهردار درگز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، ضمن پاسخگویی به سوالات مردمی، مجموعه شهرداری را یکی از نهادهایی دانست که ارتباط زیادی با زندگی افراد داشته و همه مردم در برهه های مختلف از خدمات این مجموعه بهره مند خواهند شد.

وی در ابتدا با تشکر از مردم به جهت همکاری در به ثمر رسیدن به پروژه روکش آسفالت خیابان اصلی شهر درگز عنوان کرد: نزدیک به ۵۰ سال بود که هیچ اتفاق مثبتی برای روکش آسفالت بلوار امام خمینی نیفتاده بود، خوشبختانه شهرداری درگز موفق شد با صرف ۱۲۵۰۰ تن آسفالت، مساحت ۸۲ هزار متر مربع را مورد روکش آسفالت قرار دهد.

شهردار درگز در پاسخ به شهروندان مبنی بر دلیل تعطیلی ادامه پروژه روکش آسفالت در مناطق پایین شهر توضیح داد: نگاه شهرداری توازن منطقه ای در تمام مناطق است و این تعطیلی پروژه هیچ دلیلی جز برخورد با شرایط نامساعد جوی ندارد. مردم نگران نباشند چرا که با مساعد شدن وضعیت آب و هوا تا انتهای سال جاری، ادامه پروژه روکش آسفالت از سر گرفته خواهد شد

یزدان پناه در ادامه پارک بانوان را یکی از ضروریات شهر درگز دانست و تبیین کرد: جدول کشی، آسفالت مسیر دوچرخه سواری و دیوار شلع شمالی پارک بانوان درگز در حال حاضر انجام شده، پیمانکار مشغول اجرای کف پوش پیاده روی پارک است و فضای سبز و درختکاری آن هم انشالله در روز درختکاری انجام خواهد شد. امیدواریم این پارک در سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری بانوان قرار بگیرد.

وی در پاسخ به اعتراض شهروندان مبنی بر وجود تعداد بالای سگهای ولگرد در سطح شهر تصریح کرد: شهرداری ماهیانه حدود ۴۵ قلاده سگ را از طرق مرگ آرام معدوم و دفن می کند، البته اصلا مایل و راضی به این کار نیستیم اما تعداد بالای سگ های ولگرد و عدم استقبال برخی کشاورزان و باغداران برای نگهداری این سگ ها، ما را مجبور به این کار کرده است؛  همکاران ما در تلاش هستند این قضیه رو به کاهش باشد.

شهردار درگز با بررسی موضوع منطقه قره تپه تبیین کرد: وضعیت این منطقه مدتهاست که توسط مدیران شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و یکی از مصوبات سفر اخیر استاندار خراسان رضوی هم بود. تلاش ما بر این است که قره تپه به نقطه ای در محدوده خدماتی درگز افزایش پیدا کند اما متاسفانه پاسخ واحد شهرسازی اداره کل مسکن و شهرسازی به درخواست ما منفی بوده و فعلا امکان توسعه ای در آن منطقه وجود ندارد.

یزدان پناه ابراز کرد: حوزه پارک خطی ورودی شهر درگز یکی از دغدغه های شهرداری است که در سال ۹۶ کلنگ زنی آن انجام شد و با هزینه کرد اعتبار نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان ابنیه آن از محل پمپ گاز تا میدان شهید صیاد شیرازی انجام شد ولی از سال ۹۷ تاکنون هیچگونه تامین اعتباری برای ادامه پروزه صورت نگرفته و پروزه همچنان مسکوت مانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری درگز برای سال آینده در بحث زیباسازی شهر، درختکاری در سطح وسیع و استفاده از گلهای فصلی است که استارت آن زده شده و به صورت نمادین در روز درختکاری، پویشی را با شعار هر شهروند یک درخت در محل پارک بانوان آغاز خواهیم کرد. قرار بر این است که هر فرد یک درخت با شناسنامه و کد مربوط به خود را ثبت و اقدام به غرس نهال آن کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه