اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

ورود سپاه برای رفع معضلات دهستان‌های محروم حاشیه شهر مشهد

ورود سپاه برای رفع معضلات دهستان‌های محروم حاشیه شهر مشهد
سردار نظری ضمن اشاره به مشکلات دهستان‌هایی با محرومیت ضریب ۸ در حاشیه شهر مشهد گفت: این محرومیت‌ها موضوعات متعددی را از جمله مسائل امنیتی، اشتغال و فرهنگی را شامل می شود و بدیهی است باید با حمایت‌های مردمی ورود کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در آیین رونمایی و بهره‌برداری از ۵۵۳۱ پروژه عمرانی اقتصاد مقاومتی و بیش از ۱۱ میلیون نفر خدمت‌رسانی در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم‌برخوردار خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس وضعیت کشور و رسالت سپاه با توجه به مشکلات ناشی از مسائل اقتصادی و کرونا و اتفاقات در سطح کشور و باتوجه به وضعیت حواشی شهرها در مشهد تکلیف داریم که به همکاری و کمک رسانی دستگاه های متولی اقدام کنیم تا معضلات را کاهش دهیم.

وی افزود: همه اقدامات سپاه مبتنی بر حضور مردمی است و به شدت مرهون امدادها و حضور گسترده مردم در همه مباحث هستیم و لذا هر جا مردم باشند خیرات و برکات خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: در ارتباط با جمع آوری و هدایت کمک های مردم در همه بخش ها و همچنین در مجاری دستگاه های مربوطه اگر کاری انجام دادیم در محور دستگاه های متولی بوده است و از مردم، قرارگاه مواسات و جمع آوری کمک ها با هدایت نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان دستگاه ها تشکر و قدردانی داریم.

وی ضمن اشاره به معضلات و مشکلات و دهستان هایی با محرومیت ضریب ۷ و ۸ در حاشیه شهر مشهد افزود: این محرومیت ها موضوعات متعددی را از جمله مسائل امنیتی، اشتغال و فرهنگی شامل می شود و بدیهی است باید با حمایت های مردمی ورود کنیم.

سردار نظری با بیان اینکه  از سال گذشته که اقدامات شروع شده آمار و ارقام مشخص است تصریح کرد: محله اسماعیل آباد در حاشیه شهر مشهد به عنوان محله الگویی انتخاب شده که بتوانیم همه فعالیت ها را در این محله پیاده سازی کنیم و خدمات را به مردم ارائه دهیم  و از این محله به سایر نقاط حاشیه شهر مشهد انتشار یابد.

وی افزود: پیرامون توجه به مسائل محله اسماعیل آباد از شهرداری و شورای شهر و فرمانداری تقدیر داریم و قطعا تلاش دسته جمعی مسئولان برای مردم و جامعه خیرات و برکات خواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه