اخبار داغ

اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نداده‌ایم؛

امیدوار: از رفتن خطیبی اصلاً اطلاعی نداشتم!/ هنوز فردی را جایگزین نکرده‌ایم

امیدوار: از رفتن خطیبی اصلاً اطلاعی نداشتم!/ هنوز فردی را جایگزین نکرده‌ایم
مدیر تیم آلومینیوم گفت: متأسفانه ایرادتی در بحث قراردادهای مربیان وجود دارد و به نظرم این مسئله باید ریشه ای حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا امیدوار مدیر تیم آلومینیوم، در ارتباط با وضعیت این تیم اظهار داشت: بعد از ۱۸ سال آرزوی دیرینه مردم خوب استان مرکزی محقق شد و تیم به لیگ برتر آمد. شاید کمتر کسی فکر می کرد آلومینیوم بعد از پایان نیم فصل بتواند چنین جایگاهی در جدول لیگ برتر داشته باشد، اما با تلاش و همدلی که در مجموعه تیم وجود دارد، این اتفاق افتاد. واقعیت این است که مشکلات زیادی وجود داشت؛ روز به روز این مشکلات را حل کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر تیم آلومینیوم در پاسخ به این سوال آیا شما از رفتن خطیبی اطلاع داشتید، تصریح کرد: خیر بنده اصلاً اطلاعی نداشتم. متأسفانه ایرادتی در بحث قراردادهای مربیان وجود دارد و به نظرم این مسئله باید ریشه ای حل شود. 

,
امیدوار درباره انتخاب سرمربی جدید تیم به رادیو ورزش گفت: در فضای مجازی زمزمه هایی در بحث مذاکره با مربیان مختلف وجود دارد؛ اما واقعیت این است که هیأت مدیره تصمیم دارد فعلاً تا بازی با نساجی و شاید بازی بعد با همین کادر ادامه دهد. در حال حاضر فردی جایگزین خطیبی نیست. خرمزی، قلعه‌نویی، عبدی و بهادری پور مسئولیت فنی تیم را برعهده دارند.
,
 
,
او نهایتاً در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان از تیم جدا می شوند، عنوان کرد: خیر؛ ما اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نداده ایم. بالاخره بازیکنان با ما قرارداد دارند و ما تا به این لحظه به تعهداتمان عمل کرده ایم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه