اخبار داغ

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ؛

تبدیل منطقه ۱۹به منطقه‌ای کم‌خطر، با اجرای طرح شهید سلیمانی/در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم

تبدیل منطقه ۱۹به منطقه‌ای کم‌خطر، با اجرای طرح شهید سلیمانی/در آستانه شکل‌گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ با بیان اینکه در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم، گفت: خوشبختانه منطقه ۱۹ موفق‌ترین الگوی اجرای طرح شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا زالی در مراسم آخرین مرحله از طرح بزرگ شهید سلیمانی افزود: منطقه ۱۹ به عنوان یکی از موفق‌ترین الگو‌های اجرای شهید سلیمانی انتخاب شده است که ۲۷۰ هزار نفر سکنه و ۱۲ محله دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با وجود همه سختی‌ها بعد از ۹۳ روز تلاش شبانه روزی موفقیت‌های چشمگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در این منطقه بدست آمده است.
,
 
,
دکتر زالی افزود: این منطقه از منطقه داغ پرخطر با اجرای طرح سلیمانی به منطقه کم خطر تبدیل شد و در انجام تست‌های سریع، پیشتاز است.
,
 
,
وی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت آموزش پرورش و سامانه شبکه شاد برای تبلیغ برنامه‌های بهداشتی از کار‌های خلاقانه و موفق در متطقه ۱۹ بوده و برنامه ریزی برای شکل گیری کار تیمی از دیگر اقدامات است.
,
 
,
فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ افزود: یگان‌های هلال احمر هم در کنار دیگر بخش‌ها همکاری بسیاری خوبی در کنترل بیماری کرونا داشتند و در میدان میوه و تره بار میزان تردد بسیار بالاست، بنابراین نقطه سوق الجیشی بهداشتی و نیازمند نظارت‌های بهداشتی است.
,
 
,
وی گفت: امروز در استانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم و ان هم بروز بخش‌های جهش یافته ویروس است.
,
 
,
زالی در خاتمه تصریح کرد: باید با اجرای طرح شهید سلیمانی و برنامه‌های راهبردی‌تر شاهد کنترل موج جدید بیماری باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه