اخبار داغ

فرمانده سپاه فجر فارس:

خریداری بیش از ۲۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان محروم با همیاری مردم و بسیج/ استان فارس در همه زمینه‌ها نقش موثری دارد

خریداری بیش از ۲۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان محروم با همیاری مردم و بسیج/ استان فارس در همه زمینه‌ها نقش موثری دارد
فرمانده سپاه فجر با ابراز خرسندی از توزیع تعداد زیادی تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند استان فارس گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار تبلت تهیه شده که از این تعداد بیش از ۶ هزار آن توسط خیرین، معلمین و ادارات و بیش از ۷ هزار تبلت هم توسط خیرین به واسطه کمیته امداد انجام شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ تبلت هم توسط پایگاه‌های بسیج و سپاه فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، سردار یداله بوعلی امروز در حاشیه همایش بزرگ توکاد (آیین اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل) در گفتگو با این رسانه، گفت: خدا را شاکریم که در استانی هستیم که به سخاوت مشهور هستند و تاکنون در موضوع توزیع  نهضت کمک های مومنانه اقدامات بسیار وسیعی انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی با بیان اینکه استان فارس در همه عرصه‌ها توانست نقش بسیار  موثری را ایفا کند، افزود: یکی از خلأهایی که در زمینه کمک‌های مومنانه احساس کردیم و باید بیشتر از همه موضاعات به آن توجه می کردیم، خلأ اموزشی بود که برای دانش‌آموزان  محروم به واسطه اینکه نمی‌توانستند در فضای مجازی حضور داشته باشند، ایجاد شده بود.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر فارس افزود: به همین خاطر یکی از اقدامات خوب همه دستگاه‌های متولی و خیرین و سپاه، ورود به این حوزه بود.
,
 
,
سردار بوعلی با بیان اینکه خوشبختانه آنچه که امروز در استان فارس شاهد هستیم توزیع تعداد زیادی تبلت بین این دانش آموزان است، گفت: بیش از یک هزارمیلیارد تومان  کمک‌های مردم استان فارس  بوده که  در همین چند ماهه بیش از ۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خاص خرید تبلت پیش‌بینی شده است. 
,
 
,
وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار تبلت تهیه شده که از این تعداد بیش از ۶ هزار تبلت توسط خیرین، معلمین و ادارات، بیش از ۷ هزار تبلت هم توسط خیرین به واسطه کمیته امداد انجام شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ تبلت هم توسط پایگاه‌های بسیج و سپاه فراهم شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه تصریح کرد: همه ما در این ستاد به دنبال این بودیم که یک کار را انجام دهیم و آن هم این بود که فرصتی را در اختیار دانش آموزان  قراردهیم که بتوانند به درس و تحصیل بپردازند تا از دیگر دوستان و همکلاسان خود عقب نباشند.
,
 
,
سردار بوعلی با بیان اینکه در استان فارس اقدامات به شکل‌های مختلفی انجام شد، ادامه داد: یکی از اقدامات نو آورانه که برای اولین بار در استان فارس  انجام شد، راه اندازی سامانه  توکاد  بود که سامانه تامین  وسائل  کمک اموزشی  دانش آموزان است،
,
 
,
بنا به اظهار فرمانده سپاه فجر فارس؛ این سامانه برای همه  کسانی که تمایل دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند قابل دسترسی است به این صورت که وقتی سامانه  توکاد راجستجو کنید نقشه استان فارس مشاهده می شود و افراد هر شهری که مایل بودند را انتخاب کرده و نواحی مختلف اموزش و پرورش و مدارس دختر و پسر مشخص شده که خیرین بنا به تصمیم خود مبلغی  را که تمایل به کمک دارند  را در سامانه وارد کرده و در این امر خیر ،مشارکت می کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: این سامانه در فارس به‌شدت مورد استقبال قرار گرفته و اکنون هم از مردم درخواست می کنیم که به ما کمک کنند تا بتوانیم همه دانش آموزان  نیازمند را تحت پوشش قرار دهیم تا دانش آموزی از تحصیل باز نماند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه