اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

عدالت اجتماعی مولای متقیان سرلوحه کار مسئولان باشد/نهج البلاغه چراغ راه بشریت است

عدالت اجتماعی مولای متقیان سرلوحه کار مسئولان باشد/نهج البلاغه چراغ راه بشریت است
امام جمعه سرعین گفت: لازم است که مسئولان کشوری، عدالت اجتماعی حضرت علی (ع) و سیره آن امام بزرگوار را سرلوحه امور قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تبریک  فرا رسیدن سیزدهم رجب و روز پدر، اظهار داشت: میلاد مولای متقیان در داخل کعبه اتفاقی بی‌نظیر است که دانشمندان و عالمان دینی آن را به منزله نکوداشت خدای متعال از آن حضرت تعبیر کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به عدالت اجتماعی دوران امام علی(ع)، افزود: حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام در نهج البلاغه بارها تاکید می کنند که باید عدالت اجتماعی توسط مسئولان و حاکمان در حکومت اسلامی رعایت شود.

,

امام جمعه سرعین با بیان اینکه در این چراغ راه بشیریت، تاکید بر این است که در راستای عدالت اجتماعی همه باید بصورت یکسان از درآمد مملکت استفاده کنند، گفت: امروزه چیزی که وجود ندارد و اجرا نشدن آن همگان را رنج می دهد، عدالت است.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین با اشاره به اینکه ما انقلاب اسلامی بر پایه عدالت شکل گرفته است، ابراز داشت: فرق اساسی حکومت اسلامی ما با سایر حکومت ها  وجود عدالت در آن است که لازم 

,

در این خصوص توجه ویژه شود تا فاصلبه طبقاتی بین مردم زیاد نشود.

,

حجت الاسلام اصغری با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت علی (ع) فرصت مناسبی برای شناخت عمیق از ایشان است، تصریح کرد: لازم است که مسئولان حکومت اسلامی و کشور با رجوع به نهج البلاغه، عدالت اجتماعی مولای متقیان و سیره آن امام بزرگوار را سرلوحه امور و زندگی خود  قرار دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه