اخبار داغ

آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر یاسوج از فرودگاه

آغاز عملیات ساماندهی ورودی شهر یاسوج از فرودگاه
کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به ساماندهی ورودی شهر یاسوج از محور فرودگاه شهدای دولت گفت: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه فتح تقاطع حادثه‌خیز یاسوج به سمیرم کیلومتر ۲ الی ۶، محور کلنگ‌زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کیامرث حاجی‌زاده  با بیان اینکه سه مورد در استان را در اولویت قرار دادیم، گفت: آب شرب روستاها، جاده‌ها روستایی و محورهای مواصلاتی و ساماندهی ورودی شهرها سه اولویت مهم استان است.

,

معاون امور عمرانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:در ابتدا با هماهنگی با دستگاه‌ها مسیر یاسوج_ شیراز به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و ۷۰۰ متر خاکبرداری صورت گرفت.

,

وی با بیان اینکه ساماندهی فضای سبز در دستور کار است، افزود: با توجه به توسعه پروازها ساماندهی بلوار فرودگاه مسیر یاسوج به سمیرم به طول ۳ کیلومتر در دستور کار است.

,

حاجی زاده با اشاره به انجام کارهای عمرانی در دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم افزود: زیرگذر و روگذر دهدشت با مشارکت قرارگاه خاتم انجام و قبل از سال به اتمام می‌رسد.

,

در ادامه محمدحسین نصیری با اشاره به دغدغه و تاکید استاندار مبنی بر ساماندهی ورودی شهرها گفت: ساماندهی یاسوج به سمت شیراز در حال انجام است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایمن‌سازی یاسوج به فرودگاه با پیگیری مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص شد و امیدواریم بتوانیم در مدت یکسال َبه سرانجام برسد.

,

نصیری راد کرد: ساماندهی روشنایی دهدشت و همچنین قلعه‌رئیسی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه ورودی چرام به شاه بهرام انجام شده است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان این آیین کلنگ‌زنی گفت: شرایطی فراهم شده تا ورودی شهر ساماندهی شود و امیدواریم این کار هر چه سریعتر انجام گیرد.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این روزها درگیر زلزله سی‌سخت هستیم و در این شرایط نباید سایر شهرستان‌ها فراموش شود.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه ساماندهی جاده یا سوج_ سمیرم هر چه سریعتر آغاز شود، خاطرنشان کرد: عصر امروز مجددا از این پروژه بازدید خواهم کرد که ببینم آیا پیمانکار کار را شروع کرده است یا خیر.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه