اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امنیت ایران در میان کارشکنی‌های دشمنان یک ارزش تلقی می‌شود

امنیت ایران در میان کارشکنی‌های دشمنان یک ارزش تلقی می‌شود
نوری با بیان اینکه تامین امنیت کشور با سایر کشورها قابل قیاس نیست، گفت: یک دنیا در تلاش هستند که ایران را ناامن کنند و ایستادن در برابر این قدرت ها یک ارزش تلقی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، حجت الاسلام رضا نوری، رئیس مجمع عالی بسیجیان استان خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مجمع عالی بسیجیان اظهارکرد: تمام قدرت های دنیا برای نا امن کردن کشور ایران، هزینه های زیادی کردند، تروریست تربیت کردند، به روش های مستقیم و غیرمستقیم تلاش کردند، اما نتوانستند کشور را نا امن کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو هستند، گفت: دستاوردهای زیادی بعد از انقلاب اسلامی ایران کسب شده که از برکات نظام و غیرقابل قیاس با گذشته است.

,

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امام علی (ع) در تقوا، زهد، عبادت، عدالت خاص بودند، اظهارکرد: امروز جامعه به این ویژگی ها نیاز دارد.

,

وی ادامه داد: عدالت در هزینه کردن بیت المال، عدالت در انتخاب افراد در مناصب، اجرای قوانین به صورت مساوی برای همه افراد از جمله ویژگی هایی است که امام علی (ع) آن را مدنظر قرار می دادند.

,

حجت الاسلام نوری ادامه داد: باید ببینیم امروزه به چه میزان از ویژگی های شخصیتی امام علی(ع) در مدیریت، انجام مسئولیت و سیاست بهره برداری می شود.

وی شفافیت و انتخاب افراد توانمند و شایسته را از ویژگی های حکومت داری ایشان برشمرد و افزود: آیا امروز از امام علی (ع) در انتخاب افراد برای مسئولیت های مختلف الگو گیری شده است.

,
,
,

نماینده ولی فقیه زهد را از دیگر ویژگی های شخصیتی مولای متقیان ذکرو خاطرنشان کرد: امروز چه میزان سعی بر این است که سفره هایمان همچون سفره فقرا باشد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه