اخبار داغ

سرگردانی بیماران با نسخه نویسی الکترونیک

سرگردانی بیماران با نسخه نویسی الکترونیک
مسئولین محترم لطفا اجرای نسخه نویسی الکترونیک را متوقف کنید! بیماران در داروخانه ها و مطب ها سرگردان شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اجرای نسخه نویسی الکترونیک بعد از 6 سال تاخیر از ابتدای اسفندماه سالجاری آغاز شده و بیماران برای دریافت دارو از داروخانه نیاز به دفترچه ندارند و می توانند با ارائه کارت ملی خود داروی خود را با سربرگ پزشک دریافت نمایند. سوال اینجاست که مسئولین برای اجرای این طرح امکانات و بستر های داروخانه ها را بررسی کرده اند یا اینکه این طرح نیز همانند سایر طرح ها با شکست مواجه خواهد شد؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اجرای این طرح بر اساس گزارش ها و بررسی کارشناسان معایب بسیار زیادی دارد که یکی از آن ها در حال حاضر و در شرایط کنونی که درگیر شیوع بیماری کرونا هستیم ازدحام جمعیت در داروخانه ها است که باعث بیشتر شدن بیماری کرونا خواهد شد.
,
 
,
این طرح قرار بود سال 93 اجرا شود که مسئولین بیمه ها کم کاری خود را می خواهند با سرگردانی بیماران در داروخانه ها جبران کنند!
,
 
,
بر اساس این گزارش می توان گفت: اجرای این طرح که معایب بسیاری دارد و داروخانه ها هزینه های زیادی را متحمل خواهند شد فقط و فقط به نفع بیمه ها می باشد و شاید هم برخی مسئولین می خواهند در انتهای دولت این طرح را به اسم خود تمام کنند.
,
 
,
در پایان و بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از داروخانه ها و مطب پزشکان، بیماران و مراجعه کنندگان از اجرای این طرح انتقاد دارند چرا که بسیاری از مراجعه کنندگان یا بیمه نیستند یا کارت ملی به همراه خود ندارند و یا اتباع خارجی هستند.
,
 
,
مسئولین محترم به درخواست مردم اجرای این طرح را متوقف کنید و از بستر سازی مناسب این طرح را اجرا کنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه