اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج:

خدمت به مردم ماموریت اصلی بسیج سازندگی است

خدمت به مردم ماموریت اصلی بسیج سازندگی است
عبدالله جوانمرد گفت: خدمات‌رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی، حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به حوادث غیرمترقبه از ماموریت اصلی بسیج سازندگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جوانمرد، مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج گفت: بسیج سازندگی خدمت مومنانه را به ماموریتی در راستای محرومیت زدایی و مردمی کردن اقتصاد تبدیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی هدف دشمنان در جنگ اقتصادی و تحریم‌ها را ناامید کردن مردم در حوزه اقتصادی دانست و افزود: نسخه شفابخش مقابله با ترفند دشمن، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق با توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی و محروم است.

,

جوانمرد گفت: هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت همه اقشار و دستگاه‌های اجرایی  یکی دیگر از اهداف اصلی بسیج سازندگی است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: پرداخت وام‌های مختلف به مردم در راستای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

,

وی افزود: تلاش ما این است برای تکمیل زنجیره تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان ، قطب های صنایع تبدیلی را ایجاد و این حلقه گمشده را در سطح روستاهای مولد نیز فراهم کنیم.

,

جوانمرد گفت: تعداد زیادی پرونده تشکیل و به استان معرفی شده تا در راستای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با پرداخت 15 میلیارد ریال تسهیلات جهشی در بخش تولید و کار آفرینی شهرستان رخ دهد.

,

وی طرح‌ اردوهای جهادی بسیج سازندگی را اثر بخش دانست و بیان کرد: در مجموعه بسیج سازندگی، جوانان مومن و جهادی برای مردم محروم و اقشار نیازمند خدمت می‌کنند.

,

جوانمرد اظهار داشت: در بحث ترمیم ابنیه مساجد و منازل مسکونی محرومین هم با کمک برخی نهادها  و بهره گیری از ظرفیت گسترده گروه های جهادی اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج با اشاره به اثرات بسیار خوب طرح کمک مومنانه اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون حدود 7هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان فاروج توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه