اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در فارس مطرح کرد؛

بیش از ۲.۵ میلیون بسته معیشتی طی یکسال گذشته در استان فارس توزیع شد

بیش از ۲.۵ میلیون بسته معیشتی طی یکسال گذشته در استان فارس توزیع شد
دژاکام با بیان اینکه برای شرکت در این طرح از یک تا پنج هزار بسته کمک شده است، گفت: تا کنون بیش از ۲.۵ میلیون بسته معیشتی طی یکسال گذشته در استان فارس توزیع شده و به طور مستمر، این کمک‌ها در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام در رزمایش بزرگ علوی طرح 1465 (ویژه ایتام) با بیان اینکه اجرای این طرح نشان از مسئولیت اجتماعی افراد در جامعه است، گفت: کار هنوز تمام نشده و امیدواریم همانطور که این طرح با نام مبارک حضرت علی (ع) آغاز شده در ماه مبارک رمضان نیز تداوم داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه،,
وی با اشاره به اینکه برپایی چنین جلساتی زمینه تحقق وعده خداوند مبنی بر پیروزی را فراهم می کند، افزود: مدیر تنها یک نفر نیست بلکه در اسلام و در موضوع تقسیم کار اجتماعی، همه افراد مسئول هستند و مسئولی که عادلانه رفتار و کار کند دعایش بسیار زود مستجاب می شود.
,
 
,
دژکام خطاب به مسئولین و خیرین گفت: مطمئن باشید وقتی دست فقیر و نیازمند را می‌گیرید خداوند نیز در موقع نیاز دست شما را خواهد گرفت.
,
 
,
وی با بیان اینکه افراد و خیرین بزرگی در استان داریم، اظهار کرد: در شرایطی که مشکلاتی در باب تامین برخی اقلام وجود دارد، افرادی هستند که از یک بسته تا بیش از ٧ هزار قوطی روغن برای اجرای این طرح تامین کرده و به ایتام تقدیم کرده‌اند و حتی نخواستند که نامشان برده شود.
,
 
,
 نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی این است که زبان همه ما نسبت به مسئولان بازست و می‌توانیم آنان را نقد کنیم و این یک ارزش به شمار می‌رود.
,
 
,
امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای شرکت در این طرح از یک تا پنج هزار بسته کمک شده است، گفت: تا کنون  بیش از ۲.۵ میلیون بسته معیشتی طی یکسال گذشته در استان فارس توزیع شده و به طور مستمر، این کمک‌ها در حال انجام است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه