اخبار داغ

نماینده مردم زاهدان در مجلس خبر داد؛

سفر هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به سراوان

سفر هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به سراوان
فداحسین مالکی از سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی به سراوان در روز شنبه به منظور بررسی صحت و سقم حادثه رخ‌داده در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، درباره حوادث رخ‌داده در منطقه سراوان گفت: روز شنبه هیئتی از کمیسیون امنیت ملی جهت بررسی صحت و سقم موضوع به سراوان سفر خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فداحسین مالکی, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی درباره همکاری‌های مرزی میان ایران و پاکستان بیان داشت:  چند روز گذشته سفیر پاکستان با برخی از نمایندگان مجلس و با خود بنده هم مذاکراتی را داشت و ما در مورد افزایش همکاری‌های مرزی و تأمین امنیت گلوگاه‌های مرزی و داد و ستند مرزی مباحثی مطرح شد و به توافق طرفین منجر شد. همچنین در این جلسه تأکید شد که دولت‌های دو طرف توجه بیشتری به مرزهای دوطرف داشته باشند.

,

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هیئتی که روز شنبه عازم سراوان هستند با بزرگان آن منطقه، مردم و مسئولان سیاسی و امنیتی سراوان دیداری خواهند داشت.

,

به گزارش تهران نیوز، با تحریک و فضاسازی گروهک تروریستی جیش الظلم و تحرکات برخی سودجویان در حوزه شهرستان سراوان ، درگیری مرزی به وجود آمد که در این درگیری دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند. حادثه‌ای که پس آن رسانه‌های معاند و ضد ایران از باتلاق آن ماهی گرفتند و با حمایت از خرابکاران و گروهک تروریستی در آشوب‌ها نقش اصلی را ایفا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه