اخبار داغ

رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات

رفع تصرف اراضی ملی و تخریب ویلای غیر مجاز در لواسانات شمیرانات
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف اراضی ملی و تخریب یک باب ویلای غیرمجاز در بخش لواسانات این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شکری با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات رفع تصرف و تخریب ویلای غیرمجاز در اراضی ملی در اجرای دو حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان شمیرانات به مرحله اجرا درآمد و این اراضی بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: در اجرای یک فقره حکم قضائی، یک باب ویلای غیرمجاز به مساحت 553 مترمربع واقع در پلاک نیکنام ده بخش لواسانات مورد تخریب قرار گرفت و در اجرای حکمی دیگر از 1060 مترمربع اراضی ملی تصرف واقع در پلاک لواسان بزرگ بخش لواسانات که متصرف اقدام به دیوارکشی و کرت بندی کرده بود رفع تصرف و تمامی دیوارکشی ها و بناهای احداث شده تخریب شد.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان شمیرانات تأکید کرد: حفاظت از عرصه های ملی در اولویت کاری مجموعه منابع طبیعی قرار دارد و برخورد قانونی با متخلفان و متصرفان به این عرصه ها به طور جد تداوم خواهد داشت.

شکری ضمن تشکر از مقامات قضائی و نیروی انتظامی در همکاری با منابع طبیعی در امر حفظ و حراست از عرصه های ملی اظهار داشت: خوشبختانه عزم و اراده جدی در بین دستگاه قضائی و منابع طبیعی مبنی بر جلوگیری از تخلف و تصرف به اراضی ملی وجود دارد و در این خصوص بدون هیچ اغماضی با متجاوزان به انفال برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف به اراضی منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 و سامانه 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه