اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

حضور مردم در پیروزی و تداوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است

حضور مردم در پیروزی و تداوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است
سردار کشکولی گفت: حضور مردم در پیروزی و تداوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است که همه توطئه های دشمن را با حضور خود خنثی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در دیدار فرماندهان پایگاه های مقاومت برتر مقاومت که با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و مشارکت مردم به پیروزی رسید که یکی از مهمترین دلایل تداوم انقلاب، حضور و مشارکت مردم در همه صحنه ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی با اشاره به مشارکت فکری و فطری ملت ایران افزود: مردم ایران همیشه در صحنه های مختلف مانند انقلاب، دفاع مقدس و صحنه های سیاسی مانند 9 دی حضور داشتند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) بسیج را که یکی از اعجاز است، تاسیس کرد و نیروهایی به عنوان بسیجی همیشه آماده خدمت هستند که نقش خود را در این سالها به خوبی ایفا نموده اند.

, , ,

سردار کشکولی با اشاره به اینکه شعار و هدف آرمانی در انقلاب، مردم سالاری دینی بوده است، گفت: پیروزی و تدوام انقلاب یکی از اعجاز تاریخ است که امام(ره) بسیج را در همان ابتدای پیروزی انقلاب تاسیس کرد و در جنگ هشت ساله و در هر شرایطی بسیج در کنار مردم در میدان حضور داشته است.

,

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن به صورت مستمر برای ضربه و نابودی به انقلاب توطئه هایی را طراحی کرد اما در این سالها همه توطئه دشمن خنثی شده و بخشی از مردم در  قالب بسیج برای حفاظت از انقلاب فعالیت می کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان خاطر نشان کرد: بسیج در این سالها در ابعاد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و دیگر بخش ها حضور پررنگی داشته است.

,

وی با اشاره به نقش مردم در 9 دی به عنوان حماسه بصیرت افزود: مردم در 9 دی با حضور خود فتنه ای دیگر از دشمنان را خنثی کردند و مشارکت مردم در تداوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به رویکرد جدید بسیج تصریح کرد: با توجه به اینکه هر پایگاه طبق موقعیت و جمعیت و همچینین در نظر گرفتن شاخص های دیگری برنامه ریزی می کند، در رویکرد جدید از پایگاه مقاومت به سطح بالا برنامه ریزی می شود که امروز در این جلسه نظرات و پیشنهادها ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه