اخبار داغ

رضا جباری:

برگرداندن نتیجه، راه و رسم پرسپولیسی‌ها شده است

برگرداندن نتیجه، راه و رسم پرسپولیسی‌ها شده است
سرمربی نوجوانان پرسپولیس گفت: به هر حال ما هم بخشی از پرسپولیس هستیم و کامبک زدن هم راه و رسم ما پرسپولیسی‌ها است. هر چند انتظار من از تیمی که داریم، بالاتر از این است. چند بازیکن مصدومی که در این فصل داشتیم، کار ما را واقعا دشوار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرمربی نوجوانان پرسپولیس در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه، در ارتباط با شرایط تیم تحت اختیارش و پیروزی پر گل برابر پیکان گفت: به هر حال ما هم بخشی از پرسپولیس هستیم و کامبک زدن هم راه و رسم ما پرسپولیسی‌ها است. هر چند انتظار من از تیمی که داریم، بالاتر از این است. چند بازیکن مصدومی که در این فصل داشتیم، کار ما را واقعا دشوار کرد.


وی افزود: به آقای پنجعلی هم قبل از این گفته بودم که به دلیل این چند مصدومیت، اجرای برنامه‌هایی که داشتیم به مشکل خورد و دستمان را خالی گذاشت، وگرنه من برای کمتر از سومی، مربیگری نمی‌کنم.


جباری ادامه داد: امروز هم با به ثمر رسیدن 9 گل و تغییر نتیجه در حالی که ابتدا دو گل عقب افتاده بودیم، نشان داد که چه بازی خوب و مهیجی انجام شد. پیکان هم انصاف خیلی خوب بازی کرد. آنها 5 تا 7 ملی‌پوش دارند و با قدرت فنی خوبی بازی می‌کنند ولی بچه‌های ما امروز برتری فنی و اراده خودشان را به حریف تحمیل کردند.


سرمربی نوجوانان پرسپولیس خاطرنشان کرد: شما بازی‌های ما برابر تیم‌هایی مثل کیا و استقلال را هم دیدید که اول و دوم جدول هستند. این تیم و این بچه‌ها واقعا خوب هستند. در آن بازی‌ها هم حریفان را تحت فشار گذاشته بودیم ولی به هر حال مصدومیت‌ها باعث شد، دستمان در فاز هجومی کمی خالی شود.


بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی با داماش و باز بودن پرونده آن در هیات فوتبال تصریح کرد: سه امتیاز بازی با داماش که حق پرسپولیس است. امیدوارم آقای شیرازی دستور رسیدگی به ماجرای این بازی را بدهند تا درسی باشد برای این که تیم‌ها به چنین رفتارهایی دست نزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه