اخبار داغ

رئیس درمانگاه نیروی هوایی شهر آباد خبر داد؛

اورژانس هوایی، به کمک مردم گلیداغ می آید

اورژانس هوایی، به کمک مردم  گلیداغ می آید
رئیس درمانگاه نیروی هوایی شهر آباد ارتش گفت: اورژانس هوایی به کمک مردم گلیداغ خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، آبشناس، جانشین فرمانده نیروی شهید خسروی نیروی هوایی شهرآباد و رئیس درمانگاه نیروی هوایی ارتش با قربانی، بخشدار گلیداغ شهرستان مراوه تپه دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
قربانی در این دیدار گفت: در سالهای گذشته، نیروی هوایی شهید خسروی شهرآباد در راستایی خدمات بهداشتی و محرومیت زدایی در بخش گلیداغ، بیمارستان صحرایی دایر و کمک شایانی درحوزه سلامت به مردم کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش در شیوع کرونا به کمک دهیاری روستای اسلام آباد شتافتند و در امر ضد عفونی روستا هم کمک کرد.
,
 
,
بخشدار بخش گلیداغ گفت: ان شاءالله در سال جدید نیز در حوزه تشکیل بیمارستان صحرایی و اتاق های عمل سیار شاهد کمک این عزیزان باشیم تا درکنار پاسداری و امنیت از حریم هوایی، در سنگر بهداشتی و اجتماعی نیز، مردم از این خدمات بهره مند شوند.
,
 
,
لقمان قربانی در ادامه سخنان خود، از جانشین نیروی هوای درخواست استقرار اورژانس هوایی در شهرآباد کرد تا در مواقع بحرانی، مردم بخش گلیداغ هم از این خدمت استفاده کنند.
,
 
,
در ادامه، دکتر بایی، رئیس درمانگاه نیروی هوایی شهر آباد هم گفت: ارتش در راستای وظایف خود در زمان صلح دررکنار مردم بوده و در غالب طرح های مردم یاری در زمان زلزله سیل و در مناطق محروم همواره با مردم و در کنار مردم بوده است.
,
 
,
وی ادامه داد: ان شاالله به دنبال توافقات این جلسه، پیگیری انجام امور برقراری پرواز جهت استقرار اورژانس هوایی با سازمان اورژانس نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت تا مردم این منطقه که جاده های صعب العبور در فصول سرد سال باعث کندی روند امدادی می شود؛ نیز از این نعمت بهره مند شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه