اخبار داغ

دادستان پاوه:

در سامانه اطلاع رسانی قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی شود

در سامانه اطلاع رسانی قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی شود
نوید صحرایی گفت: در فرآیند سامانه ابلاغ الکترونیک و اطلاع رسانی های قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید صحرایی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: اخیرا اخبار جعلی متعددی مبنی بر صدور شکوائیه یا دادخواست جدید در سامانه ابلاغ قضایی و سامانه ثنا به صورت پیامکی و یا در فضای مجازی منتشر می شود و از فرد دریافت کننده پیامک درخواست می شود با مراجعه به یک صفحه جعلی برای مشاهده آن وجهی را بصورت الکترونیک پرداخت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

دادستان پاوه افزود: این پیامک های جعلی که عمدتا با مبداء خارج از کشور تولید و از سرشماره های نامعتبر ارسال می شود صرفا جهت کلاهبرداری و سرقت از حساب های بانکی افراد طراحی می شود و ارتباطی با دستگاه قضایی ندارد.

,

وی گفت: در فرآیند سامانه ابلاغ الکترونیک و اطلاع رسانی های قضایی هیچ گونه وجهی بصورت اینترنتی دریافت نمی شود و کلیه درگاه های دسترسی به سامانه های رسمی قوه قضائیه صرفا از طریق پایگاه adliran.ir در اختیار ذینفعان دستگاه قضایی قرار می گیرد. لذا خواهشمند است به منظور پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری احتمالی، در هنگام مواجهه با این پیام های جعلی از بازکردن لینک های آلوده خودداری کرده و مراتب را سریعا به پلیس فتا گزارش کنید.

,

وی ادامه داد: همچنین در پیامک های اطلاع رسانی سامانه ابلاغ الکترونیکی ارسال شده از سرشماره های رسمی قوه قضائیه، هیچ لینکی جهت ورود به درگاه پرداخت بانکی وجود ندارد و برای مشاهده ابلاغیه های قضایی نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی وجود نخواهد داشت.

,

صحرایی در پایان گفت: بار دیگر با تاکید بر لزوم هوشیاری شما عزیزان درخواست می کنیم به محض دریافت چنین پیامک ها یا پیام های دیگری در همین موضوع در سایر رسانه های اجتماعی مراتب را جهت پیگیری و تعقیب کلاهبرداران به پلیس فتا گزارش کتید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه