اخبار داغ

به همت بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب صورت گرفت؛

تجلیل از وکلای بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب / توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان

تجلیل از وکلای بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب / توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های معسر زندانیان
در مراسمی از وکلای جامعه بسیج حقوقدانان شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز ،  امروز به مناسبت روز وکیل مراسمی در سالن ۹ دی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با حضور مسئولان و وکلای عضو بسیج حقوقدانان برگزار شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

سی سجاد ملایری در این مراسم با تبریک روز وکیل اظهار داشت: وکلای جامعه بسیج حقوقدانان شهرستان تلاش های خوبی در حوزه های حقوقی کردند و در راستای پرونده های حقوقی و قضایی کمک حال دستگاه قضایی بودند.

,

دادستان اسلام غرب  با اشاره به اینکه سازمان بسیج حقوقدانان نقش مهمی در آشنا کردن قشرهای مردم با قوانین و حقوق شهروندی دارند، گفت: نقش جامعه بسیج حقوقدانان در آموزش همگانی، آشنا کردن مردم به قوانین و کاهش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی بسیار با اهمیت است که خوشبختانه این امر درشهرستان به خوبی انجام می شود.

,

در ادامه سرهنگ موسوی جانشین سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: بسیج حقوقدانان در عرصه فعالیتهای فرهنگی بخش آسیب پذیر جامعه وظیفه سنگینی به عهده دارند و وکلا و حقوقدانان بسیجی اسلام ابادغرب به صورت مستمر با حضور در جمع زندانیان و دیدار چهره به چهره ، با ارائه مشاوره حقوقی رایگلن و معاضدت قضایی نسبت به رفع برخی از خواسته های حقوقی آنان اقدام می نمایند.

,

وی افزود:  بسیج در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشرو بوده و امروز نیز در تمامی عرصه های مهم برای خدمت به مردم و انقلاب پیشرو هست.

,

در پایان این مراسم از ۲۱ نفر از وکلای بسیجی عضو کانون بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب با اهدا لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

,

همچنین امروز به مناسبت روز وکیل توسط سپاه ناحیه اسلام آبادغرب، کانون بسیج حقوقدانان و بسیج سازندگی به بیش از ۲۰۰ خانواده نیازمند و معسر زندانیان بسته های حمایتی و معیشتی اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه