اخبار داغ

کارشناس هواشناسی:

دمای کمینه هوا در تمام مناطق استان یزد به زیر صفر خواهد رسید

دمای کمینه هوا در تمام مناطق استان یزد به زیر صفر خواهد رسید
سید عباس میرحسینی گفت: از پنجشنبه کاهش محسوس دما را نیز خواهیم داشت به‌طوری‌که دمای بیشینه تمام مناطق استان به کمتر از 10 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید عباس میرحسینی کارشناس هواشناسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: انتظار داریم امشب و فرداشب در تمام مناطق استان وزش باد نسبتا شدید تا شدید را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: همچنین از اوایل وقت پنجشنبه شروع بارندگی در سطح استان یزد خواهد بود؛ نیمه جنوبی استان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود هرچند در مناطق شمالی و شرقی استان نیز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

,

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: اما از پنجشنبه کاهش محسوس دما را نیز خواهیم داشت به‌طوری‌که دمای بیشینه تمام مناطق استان به کمتر از 10 درجه سانتیگراد خواهد رسید؛ این کاهش دما برای شب‌های بعد هم ادامه خواهد یافت.

,

میرحسینی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دمای کمینه جمعه و شنبه در تمام مناطق استان به زیر صفر برسد، همچنین پیش‌بینی شده دمای کمینه شهر یزد طی این دو مدت به دو درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

,

وی عنوان کرد: در مناطقی از استان که درختان زردآلود، بادام، آلو، هلو و آلبالو به گل نشسته است، به باغداران محترم توصیه شده تمهیدات لازم از قبیل روشن کردن آتش، آبیاری در هنگام افت دما و عدم استفاده از کودهای نیتراته را به عمل بیاورند. همچنین به گلخانه‌داران استان هم توصیه شده است تنظیم دمای داخل گلخانه را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه