اخبار داغ

پاداش ویژه‌ای برای مدال طلا درنظر خواهیم گرفت؛

سلطانی‌فر: در جریان مسائل کشتی هستم/ به کسب نتیجه‌ای تاریخی در المپیک امیدواریم

سلطانی‌فر: در جریان مسائل کشتی هستم/ به کسب نتیجه‌ای تاریخی در المپیک امیدواریم
وزیر ورزش و جوانان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ی ورزشی آزادی تهران محل تمرین تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این جلسه علیرضا دبیر ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی (ع) با اشاره به حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از کشتی گفت: ابتدا از تلاش ها و حمایت های آقایان سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد تشکر و قدردانی می کنم. وزیر ورزش و جوانان مسائل کشتی را دنبال می کند و تا جایی که می توانند هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک به کشتی کمک می کنند.

در ادامه محمد بنا گفت: ما در اردوها واقعا راحت هستیم و یکی از بهترین اردوهای ما در حال برگزاری است و امیدواریم که بتوانیم در رقابت های پیش رو موفق باشیم.

غلامرضا محمدی نیز تصریح کرد: اردوهای خوبی را پشت سر می گذاریم و کشتی گیران خود را آماده ی حضور در رقابت های کسب سهمیه و پس از آن المپیک می کنند.

حسن یزدانی و محمدعلی گرایی بعنوان نمایندگان کشتی گیران آزاد و فرنگی کار نیز از وزیر ورزش درخواست کردند که در سال المپیک از کشتی و کشتی گیران حمایت ویژه بعمل آورند و حامی قهرمانان باشند.

مسعود سلطانی‌فر نیز در جمع ملی پوشان با تبریک میلاد مولای متقیان علی (ع) گفت: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش کشور محسوب می شود و ما همانطور که قبلا از کشتی حمایت کرده ایم بازهم حمایت می کنیم و نگاه ویژه ای به این رشته داریم. در ستاد بازی های المپیک رئیس فدراسیون گزارش ها را به ما می دهد و به غیر از آن نیز جلسات خصوصی و دو نفره با آقای دبیر داریم و من در جریان تمامی مسائل کشتی هستم.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: شما کشتی گیران بدون هیچ حاشیه و دغدغه ای به تمرینات خود بپردازید و بر روی آن متمرکز باشید و ما نیز در کنار شما هستیم و هرکاری که از دستمان بر بیاید برای موفقیت شما انجام خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در پایان این دیدار سلطانی‌فر به همراه رئیس فدراسیون بر سر مزار شهید گمنام واقع در محوطه باز خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی و شهید مصطفی صدرزاده حضور یافت و با قرائت فاتحه ای به مقام شامخ شهداء ادای احترام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه