اخبار داغ

پیگیری سوژه مردمی؛

گلایه رانندگان تانکرهای آبرسانی سیار نهبندان از چهار ماه حقوق معوقه

گلایه رانندگان تانکرهای آبرسانی سیار نهبندان از چهار ماه حقوق معوقه
رانندگان تانکرهای آبرسانی سیار شهرستان نهبندان چهار ماه است حقوق نگرفته و خواستار پیگیری این موضوع هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رانندگان تانکرهای آبرسانی سیار شهرستان نهبندان چهار ماه است حقوق نگرفته و خواستار پیگیری این موضوع هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

یکی از راننده‌های تانکر آبرسانی سیار شهرستان نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: راننده‌های تانکر آبرسانی سیار روستایی شهرستان نهبندان نیروهای قراردادی اتحادیه دهیاری‌های خراسان‌جنوبی بوده و طرف حساب ما برای پرداخت حقوق، اتحادیه دهیاری‌های استان است اما اتحادیه نیز برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی با شرکت آب و فاضلا استان قرارداد دارد.

,

وی افزود: آخرین پرداختی حقوق راننده‌های تانکر آبرسانی سیار 30 مهرماه سال جاری بوده و در حال حاضر چهار ماه می‌شود که حقوق دریافت نکرده‌ایم.

,

این راننده بیان کرد: برای پیگیری این مشکل با فرماندار نهبندان دیداری داشته و فرماندار نیز پیگیر این مسئله است.

,

وی عنوان کرد: برای پیگیری مطالبات به شرکت اتحادیه دهیاری‌های استان مراجعه و تماس تلفنی داشتیم اما می‌گویند صورت وضعیت‌ها نقد نشده و اعتباری از شرکت آب و فاضلاب استان به دست آنها نرسیده است.

,

شرکت آب و فاضلاب استان پاسخگو نیست

, شرکت آب و فاضلاب استان پاسخگو نیست, شرکت آب و فاضلاب استان پاسخگو نیست,

این راننده گفت: با شرکت آب و فاضلاب استان تماس می‌گیریم متاسفانه هیچ‌کسی جوابگوی ما نیست.

,

وی اظهار کرد: در شهرستان نهبندان پنج راننده تانکر آبرسانی سیار فعالیت دارند که یک نفر مالک تانکر است اما چهار نفر دیگر راننده تانکرها هستند و این تانکرها در اجاره اتحادیه دهیاری‌های استان است.

,

این راننده خاطرنشان کرد: طی قراردادی که با ما راننده‌ها به امضا رسیده حقوق بر اساس قانون کار تعیین شده است.

,

وی با بیان این‌که راننده‌های تانکر آبرسانی سیار زمستان و تابستان مشغول به کار بوده و ساعت کاری مشخص ندارند، اظهار کرد: انصاف نیست که در این شرایط سخت اقتصادی راننده‌ای که با ماهیانه حقوق قانون کار را دارد، چهار ماه حقوق نگیرد.

,

این راننده گفت: حدود چهار سال است با شرکت آب و فاضلاب به صورت قراردادی کار می‌کنم و تاکنون معوقات بیش از دو ماه نداشته‌ایم اما از وقتی آب و فاضلاب شهری و روستایی با هم ادغام شده مشکلاتی به وجود آمده و معوقات به بیش از دو ماه رسیده است.

,

وی از فرسوده بودن ناوگان آبرسانی سیار در شهرستان نهبندان نیز گلایه کرد و افزود: خودروها در وضعیت خوبی نیست و نیاز به تعمیرات دارد که اگر به خودروها رسیدگی نشود در فصل تابستان که اوج کار آبرسانی سیار است با مشکلاتی بیش از گذشته مواجه خواهیم بود.

,

این راننده اظهار کرد: در این شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش قیمت‌های اقلام ضروری زندگی، اگر فردی یک ماه حقوق نداشته باشد نمی‌تواند زندگی کند چه برسد به این‌که چهار ماه حقوق نگرفته باشد و صاحب خانواده و فرزنده و هزینه‌های بیشتر باشد.

,

به دادمان برسید

, به دادمان برسید, به دادمان برسید,

وی با بیان این‌که از مسئولان درخواست می‌کنم به داد راننده‌های تانکر آبرسانی سیار شهرستان نهبندان برسند، افزود: ظاهرا مسئولان قول پرداخت حقوق چهار ماهه را تا دو هفته آینده داده‌اند اما این قول‌ها عملی نمی‌شود چراکه از این قول‌های دو هفته‌ای زیاد شنیده‌ایم اما از حقوق خبری نشده است.

,

درخواست عاجزانه از مسئولان برای پرداخت حقوق

, درخواست عاجزانه از مسئولان برای پرداخت حقوق, درخواست عاجزانه از مسئولان برای پرداخت حقوق,

این راننده تصریح کرد: ما راننده‌های تانکر آبرسانی سیار به روستاهایی در شهرستان مرزی نهبندان آبرسانی داریم که رفت و آمد به این روستاها و دسترسی مردم به شهر سخت است. منِ راننده هیچ وقت به دلیل معوقات و حقوق نگرفتن، مسئولیت آبرسانی به مردم روستایی را تعطیل نخواهم کرد چراکه مردم روستاهایی که برای آنها آبرسانی می‌شود گناهی ندارند که به پای ما بسوزند اما از مسئولان عاجزانه درخواست می‌کنم همانگونه که ما راننده‌ها مسئولیت‌پذیر هستیم، آنها نیز برای پیگیری و پرداخت مطالبات رانندگان نهایت همکاری را داشته باشند تا در آستانه سال نو بیش از این شرمنده زن و فرزندان خود نباشیم.

,

پیگیری لازم در دست اقدام است

, پیگیری لازم در دست اقدام است, پیگیری لازم در دست اقدام است,

حسین امامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: قرارداد شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی برای تامین آبرسانی سیار روستاها با شرکت یلان بوده است.

,

وی افزود: این قرارداد در دی ماه سال جاری به اتمام رسیده و قرارداد جدید با اتحادیه تعاونی روستایی استان منعقد شده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی بیان کرد: متناسب با تخصیص اعتبارات، مطالبات پیمانکاران پرداخت شده اما با توجه به مطالبات پیمانکار مذکور، این شرکت پیگیری لازم جهت تامین منابع مالی را در دست اقدام دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه