اخبار داغ

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان خبر داد:

توزیع روزانه ۱۵ تن مرغ در سمنان/کمبودی در تامین مرغ نداریم

توزیع روزانه ۱۵ تن مرغ در سمنان/کمبودی در تامین مرغ نداریم
رئیس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان با بیان اینکه روزانه 15 تن مرغ در شهر سمنان توزیع می‌شود، گفت: توزیع مرغ با روال مناسب صورت می گیرد و کمبودی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،با وجود نوسانات شدید قیمت گوشت قرمز و سفید در ماه های اخیر و عدم ثبات بازار و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال قیمت برخی کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز و سفید اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

به گزارش خبرنگار مرآت، رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان از ثبات قیمت مرغ گرم تا شب عید خبر داد و افزود: در حال حاضر هر کیلو مرغ گرم در بازار سمنان با قیمت 20هزارو 400 تومان به فروش می رسد و امیدوار هستیم تا شب عید این رقم ثابت بماند.

, مرآت,

وی همچنین در ارتباط با توزیع مرغ منجمد نیز گفت: مرغ منجمد برای شب عید ذخیره سازی شده و از 15 اسفند ماه با همان نرخ مصوب قبلی هرکیلو 15 هزارتومان در صورت نیاز به بازار تزریق می شود.

,

رییس اتحادیه گوشت و مرغ سمنان بیان کرد: روزانه 15 تن مرغ در سطح شهر سمنان توزیع می شود تا مرغ مود نیاز مردم تامین شود و دراختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل توزیع مرغ در استان وجود ندارد، اضافه کرد: توزیع مرغ با روال مناسب در سطح استان صورت می گیرد و کمبود های چند روز اخیر به دلیل تعطیلات آخر هفته بوده ومردم نگران شب عید نباشند.

,

ویژه با ذکر این نکته که وضعیت خرید گوشت قرمز کساد است و مردم قدرت خرید ندارند، اظهار کرد: قیمت هرکیلو گوشت گرم  گوسفندی 120 هزارتومان و هرکیلو گوشت گوساله 100هزارتومان است و متاسفانه مردم قدرت خرید ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه