اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

آمار ابتلا به کرونا در لرستان ۲۴ درصد افزایش یافت

آمار ابتلا به کرونا در لرستان ۲۴ درصد افزایش یافت
فرهادی گفت: طی دو هفته اخیر آمار ابتلا به کرونا در لرستان 24 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: طی دو هفته اخیر آمار ابتلا به کرونا در استان لرستان 24 درصد افزایش یافته که ضروری است تا شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتر توجه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: کرونای انگلیسی بیخ گوش استان لرستان قرار دارد و با توجه به این که در این نوع از کرونا میزان کشندگی بالا است و افراد را در گروه های سنی مختلف درگیر می کند، توجه بیشتر به دستوالعمل های بهداشتی الزامی است.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: تاکنون موردی از ابتلا به کرونای انگلیسی در لرستان گزارش نشده ولی باید پروتکل ها مانند گذشته با جدیت رعایت شوند.

,

فرهادی با بیان اینکه هم اکنون 130 نفر در بیمارستانی های استان بستری هستند گفت: از این تعداد 50 نفر مبتلای قطعی و مابقی افراد مشکوک هستند که تحت مراقبت قرار دارند.

,

وی خاطر نشان کرد: طی هفته های اخیر تعداد زیادی از شهرهای استان از آبی به زرد تغییر رنگ یافته و در استان تنها شهرستان های دورود، رومشکان و چگنی در وضعیت آبی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به روزهای پایانی سال و شلوغی بازار افزود: تاکید می شود که مردم فقط برای خریدهای ضروری از منزل خارج شوند چرا که حضور در تجمعات می تواند خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهدو در صورتی که پروتکل های بهداشتی رعایت نشود و آمار ابتلا به کرونا افزایش یابد، محدودیت هایی اعمال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه