اخبار داغ

علی کریمی در مسیر عادل؛

«ساترا» مجوز پخش برنامه جادوگر را نداد/ انتخابات فدراسیون فوتبال، بازیچه لج‌بازی‌های درون خانوادگی!

«ساترا» مجوز پخش برنامه جادوگر را نداد/ انتخابات فدراسیون فوتبال، بازیچه لج‌بازی‌های درون خانوادگی!
با اعلام رسمی روابط عمومی برنامه «تی‌وی تاک»، مجوز پخش مناظره انتخاباتی علی کریمی صادر نشد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی هفته اخیر از منابعی شنیده شد که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) از صدور مجوز پخش برنامه «تی‌وی تاک» امتناع کرده تا مناظره انتخاباتی علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا از پلت‌فرم فیلیمو پخش نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به‌سرعت پس از انتشار این شایعه، روابط عمومی ساترا اعلام کرد که مراحل صدور مجوز پخش برنامه مناظره انتخاباتی علی کریمی در دست بررسی قرار دارد و هنوز تصمیمی در این باب گرفته نشده، اما دقایقی پیش روابط عمومی برنامه اینترنتی «تی‌وی تاک» اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از صدور مجوز پخش خودداری کرده و این ویژه‌برنامه که نخستین قسمت از تاک‌شوی مذکور بود، منتشر نخواهد شد.

,

ساترا که زیر نظر سازمان صداوسیما فعالیت می‌کند، اجازه پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را نداد و محتوای آن را مناسب برای پخش عمومی ندید. سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی پیش از این هم از صدور مجوز پخش برنامه جدید عادل فردوسی‌پور در بستر وب شده بود.

,

در بیانیه اینستاگرامی برنامه «تی‌وی تاک» آمده است؛

,

‎"متاسفانه تلاش‌ها، رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد گروه برنامه‌ساز برای کسب مجوز پخش برنامه گفت‌وگو با «علی کریمی» کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال، به نتیجه نرسید و این برنامه، قطعاً پخش نخواهد شد."

,

پیش از این شنیده می‌شد که پس از عدم حضور علی کریمی در برنامه تلویزیونی شبکه سه صداوسیما به‌علت عدم وجود شفافیت لازم و ضبطی بودن برنامه، مدیران ارشد ساترا تصمیم به عدم صدور مجوز پخش برنامه اینترنتی را دارند که این مهم امروز مشخص شد.

,

گفتنی‌ست که علی کریمی در محافلی خصوصی عنوان کرده که در صورت عدم صدور مجور توسط نهادهای نظارتی، از طریق اینستاگرام شخصی‌اش اقدام به پخش برنامه مذکور و ارائه صحبت‌های انتخاباتی خود خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,


,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه