اخبار داغ

گرایی: در شرایط مطلوبی قرار دارم/ حضور در تورنمنت اوکراین کمک‌کننده خواهد بود

گرایی: در شرایط مطلوبی قرار دارم/ حضور در تورنمنت اوکراین کمک‌کننده خواهد بود
محمدعلی گرایی گفت: در شرایط مطلوبی قرار دارم، هنوز آمادگی آرمانی نرسیده ام اما برای برگزاری رقابت و کشتی هیچ مشکلی ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این چند مرحله از اردو زیر نظر محمد بنا و اعضای کادر فنی پشت سر گذاشتیم و به یک آمادگی نسبی دست یافته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد حضورش در تورنمنت اوکراین گفت: این تصمیم مربیان بود و تشخیص دادند که در رقابت های بین المللی شرکت کنم و به نظرم بعد از حضور بیش از یکسال در مسابقات برون مرزی، خود را با حریفان  خارجی محک بزنیم خوب است. به دنبال موفقیت در وزن 77 کیلوگرم هستم و در رقابت های اوکراین نیز تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.
,
 
,
وی در مورد شرایط اردوها گفت: محمد بنا سخت گیری های خودش را دارد اما اگر سخت گیری هم می شود برای آمادگی خودمان است و به نفعمان است.
,
 
,
گرایی در مورد انگیزه اش برای حضور در المپیک گفت: انگیزه ام برای حضور در این رقابت ها و کسب یک مدال خوشرنگ بی حد است و فقط منتظر حضور در این مسابقات هستم. امیدوارم که با تلاشی که انجام می دهم و خواست خدا بتوانم به آن چیزی که آرزویش را دارم برسم و برای کشورمان نیز افتخارآفرین باشم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه