اخبار داغ

میلیچ قراردادش را فسخ نکرده؛

مددی: تا پایان لیگ بیستم از کادرفنی استقلال حمایت می‌کنیم/ درحال رفع مشکل قایدی هستیم

مددی: تا پایان لیگ بیستم از کادرفنی استقلال حمایت می‌کنیم/ درحال رفع مشکل قایدی هستیم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قائدی داده شده و ذهن این بچه‌ به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مددی در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین وضعیت کادر فنی این تیم اظهار داشت: این کادر فنی و این بازیکنان این قابلیت را دارند که استقلال را به مقام قهرمانی لیگ برتر برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است فعلا از فکری و همکارانش  حمایت شود گفت: فعلا واژه غلطی است، چون ما از کادر فنی تا انتهای فصل حمایت می‌کنیم و همانطور که کارشناسان اعتقاد دارند این کادر استقلالی‌ترین کادر فنی تاریخ باشگاه است که می‌تواند با همراهی مجموعه موفق شود.

,

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص لیست خروجی این تیم  عنوان کرد: فکر می‌کنم نهایتا یک یا دو نفر در لیست خروجی تیم باشند اما از آن طرف در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.

,

مددی در خصوص درخواست باشگاه سپاهان برای انتقال ریگی به این تیم به جای مهدی کیانی گفت: سپاهان  چنین درخواستی انجام داد اما من صراحتاً با آن مخالفت کردم.

,

وی با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال گفت: متأسفانه به خاطر بدهی باشگاه به بودوروف که یکی از بازیکنان بی‌کیفیت استقلال بوده پنجره نقل و انتقالات بسته شده و رقم آن هم کم نیست، ولی تلاش می‌کنیم که پنجره نقل و انتقالاتی را هر چه زودتر باز کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مهدی قائدی و غیبت این بازیکن در تمرینات تیم استقلال افزود: بارها تأکید کرده‌ام که قائدی پسر استقلال است، اما هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از نام استقلال نیست. او تا سال 1402 با باشگاه ما قرارداد دارد و باید به آن احترام بگذارد، اما ما هم تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را برای او فراهم کنیم تا با انرژی مضاعف وارد مسابقات شود.

,

مددی در خصوص این که مدعی شده بود باید در ابتدا از مراجع ذی‌صلاح برای تمدید قرارداد این بازیکن استعلام گرفته شود، عنوان کرد: در دوره مدیریت قبل یک قول‌هایی به قائدی داده شده و ذهن این بچه‌ به نوعی مشوش شده است. ما هم جلساتی را برگزار کردیم و در حال رفع این مشکل هستیم.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت میلیچ یادآور شد: تمام تلاش ما این است مبلغ مورد نظر این بازیکن را تهیه کنیم تا او به استقلال بازگردد. البته این بازیکن قراردادش را فسخ نکرده است.

,

مدیرعامل باشگاه استقلال که با بخش خبری ساعت 13 گفت و گو می‌کرد، درباره مشکلات زمین تمرین این تیم تصریح کرد: از روز جمعه (فردا) زمین ورزشگاه نفت تهرانسر در اختیار تیم ما خواهد بود و تا پایان مسابقات به جای دیگری نقل مکان نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه