اخبار داغ

روایت زندگی شهید زنده اردبیل؛

نغمه شاد زندگی در کنار پدری جانباز/ رزمنده ای که سالهاست راحت نخوابیده

نغمه شاد زندگی در کنار پدری جانباز/ رزمنده ای که سالهاست راحت نخوابیده
سردار دستاری جانباز قطع نخاعی، 33سال راحت نخوابنده اما نغمه شاد زندگی همواره در خانواده او جاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان ما ، ناصر دستاری در نوزده سالگی و اوج جوانی و ورزشکاری جانباز شد و این یعنی باید از تمامی علایق زندگی باید دست بکشد، سردار دستاری جانباز قطع نخاعی است که در طول زندگی درد را همواره با خود داشته است و همین درد همراهی برای راز و نیاز با خدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

پدری که سالها در آروزی به آغوش کشیدن فرزندانش حسرتی بزرگی در زندگی او است اما این زندگی توام با شادی  و عشق خانواده همراه است.

,

سردار دستاری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار: در بیست و یکمین روز از اسفند سال 66 به درجه رفیع جانبازی و قطع نخاعی نائل آمده ام در آن روز  من ماموریت داشتم به ماوت و  خط مقدم مهمات ببرم که از ناحیه گردن دچار آسیب جدی شدم. 

,

33  سال است راحت نخوابیدم

, 33  سال است راحت نخوابیدم,
, ,

وی افزود: در طول این  33 یک ساعت راحت نخوابیدم البته گلایه ای نیز ندارم ، و روزی که  امام جمعه اردبیل پیش من آمدند گفتم از خدا گله دارم که رنج این قطع نخارعی را کمتر کرده است و با این درد به خدا نزدیک می شویم.

,

جانباز قطع نخاع اردبیلی گفت: آیت الله مروج مرد بسیاری بزرگی بودند که مشوق من برای ازدواج شدند و پس صحبت با خانواده شرایطی پیش آمد که با همسر آینده خود آشنا شدیم و سه فرزند حاصل این زندگی شد.

,

همسر ناصر آگاهانه وارد زندگی او شد

, همسر ناصر آگاهانه وارد زندگی او شد,

معصومه بدری گفت: بنده آگاهانه از شرایط حاج ناصر افتخار پرستاری همسری و پرستار از او نائل شده ام و زندگی ما در طول این چندین سال گرچه با سختی هایی همراه است اما وصلت با چنین فردی برایم شیرین بود.

,

معوصمه بدری همسر این جانباز افزود: بهترین خاطره ای که در طول زندگی برای ما اتفاق افتاد خبر فرزند دار شدنمان بود که دکتر ها پس بارها آزمایش این مژده شیرین را به ما دادند.

,
, ,
, ,
, ,

فرزندان این جانباز  می گویند با اینکه این وضعیت برای درد آور اما یاد آور خاطرات رشادت های پدر ما در طول دوران جنگ بود.

,

دستاری با اشاره به خاطره ای اظهار داشت: شبی مورچه ای داخل گوش من شد که تا صبح من را کلافه کرد تصور کنید دست های شما را ببندند و سرش شما بخارد ؛ بنده این موضوع را به همسرم نگفتم وقتی صبح فهمیدند گفتند حلالت نمی کنم اگر این کار تکرار کنی. 

,

وی تاکید:همسران جانبازان واقعا ایثاگر هستند با این شرایط که من دارم همواره همسرم مرا تر و خشک می کند و بنده مدیون ایشان هستم.

,

تلخ ترین خاطر برای یک پدر

, تلخ ترین خاطر برای یک پدر,

سردار دستاری با اشاره به بزرگترین خاطره زندگی گفت: روزی کسی در خانه نبود دختر کوچکم پس از بازی  دستش در لای کمد گیر کرد و با گریه من را صدا می کرد ولی بنده فقط می توانستم گریه کنم و دخترم می گفت بابا چرا بمن کمک نمی کنی آن روز برای من واقعا درد ناک بود منی که قهرمان تکواندو بودم.

,

وی  با اشاره به اینکه خاطرات تلخ و شیرین زیادی در طول زندگی برای من اتقاق افتاده است گفت: اردبیل جزء مناطق زلزله خیز است وقتی که اتفاق برای ما افتاد هیچ یک از اعضای خانواده بیرون نرفتند درحالی که من اصرار داشتم تا خود را نجات دهند.

,
, ,

این جانباز اردبیلی اذعان کرد: با برداران جانباز خیلی آروزی رفتن به کربلا داشتم که در سال 94  قسمت شد و رفتیم و در آنجا  واقعا آن عاشقان حضرت ابوالفضل را دیدم که رزمندان بی دستی که  که می خواستند سینه زنی کنند ولی دستی برای ابراز ارادت نداشتند.

,

دستاری بهترین خاطره خود را دیدار با رهبر انقلاب عنوان کرد و ابراز داشت: رهبر انقلاب بنده را  رو در آغوش گرفتند و بنده نیز به ترکی به ایشان گفتم درد شما به جان من  و از خدا می خواهم باقی زندگی من را به شما عطا کنند و مردم استان اردبیل در آروزی دیدار شما هستند و رهبر معظم هم سریعا دستور دیدار را دادند.

,
, ,

وی در پایان گفت: هرچند ما ایوب نمی شویم ولی شمه ای از آن حضرت را با این وضعیت جسمی خداوند برای ما قرار داده است و هرشب که این درد را حس می کنم پس از دعای رهبری جوانان را دعا می کنم تا عاقبت بخیر شوند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه