اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

حضرت علی (ع) قدرت روحی پیامبر اسلام بود

حضرت علی (ع) قدرت روحی پیامبر اسلام بود
آیت الله سید حسن عاملی گفت: امیر مومنان به تعبیر امام راحل تربیت یافته مکتب پیامبر بوده است و اگر نگاهی به تاریخ و سخنان حضرت محمد (ص) بیندازیم درمی یابیم که ایشان را بعنوان قدرت روحی پیامبر اسلام توصیف کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید حسن عاملی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: امیر مومنان معجزه رسالت و خاتمیت است و به تعبیر امام راحل در 23 سال پیامبری حضرت رسول  یک نفر را به معنای واقعی کلمه تربیت کرده اند و آن حضرت علی (ع) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: پیامبر اسلام در جنگ خندق فرمود: خداوندا اگر علی شهید شود من تنهام خواهم ماند،  درحالی است که لشکری پشت سر پیامبر بود و این نشانگر آن است که حضرت علی  (ع) قدرت روحی پیامبر اسلام بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به اینکه امیر مومنان در هر وصفی معجزه است  گفت: خطبه های که می خوانند به تعبیر بزرگان اسلام گویی از  پیش خود خداوند آمده است و جملات گهر بار از پیش تمرین شده نبوده بلکه عینا و در لحظه جاری می شد.

,

وی تصریح کرد: خدا متعال حضرت علی (ع) را با علمش  وصف می کنند که شاهد بر رسالت بوده است یعنی اشرافیت بر نبوت؛ و چه کسی جز ایشان می توانست در این جایگاه باشد.

,

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه آشنایی با نهج البلاغه نیاز ضروری است که نباید از آن غافل شویم گفت: اما می بینم کسی با چنین علم را شرایطی پیش آوردند که  25 سال با بیل و کلنگ  مانوس شود در حالی که باید به تربیت امت مشغول می شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه