اخبار داغ

رئیس پلیس راه کشور مطرح کرد؛

تسهیل حمل و نقل کالای شهرک های صنعتی با آزادراه غدیر/ حجم ترافیک در ورودی‌ های تهران کم می‌ شود

تسهیل حمل و نقل کالای شهرک های صنعتی با آزادراه غدیر/ حجم ترافیک در ورودی‌ های تهران کم می‌ شود
سرهنگ هادی امیدوار گفت: آزادراه غدیر با جدا کردن ترافیک عادی از حمل و نقل بار، میزان و شدت حوادث را در راه‌ های منتهی به پایتخت کاهش می ‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس پلیس راه کشور روز پنجشنبه هفتم اسفند در مراسم افتتاح آزادراه غدیر که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و استاندار البرز برگزار شد، گفت: کاهش حجم ترافیک مهم ترین ثمره افتتاح این آزادراه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به اینکه با افتتاح این آزادراه در بخش مهمی از بار ترافیکی تجاری منتهی به تهران از آزادراه حرم تا حرم، ساوه-تهران و قزوین-کرج تعادل برقرار می ‌شود، افزود: آزادراه غدیر ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که با تبادلات در نظر گرفته شده با آزادراه‌های قم، قزوین، کرج، ساوه و بخشی از آزادراه حرم تا حرم طول آن تقریباً به ۲۱۰ کیلومتر می‌رسد.
,
 
,
وی اظهار داشت: آزادراه غدیر دسترسی بسیاری از شهرک ‌های صنعتی را فراهم می‌کند و تولید کنندگان می ‌توانند کالاهای خود را بدون اینکه وارد چرخه ترافیک تهران شوند از این آزادراه عبور دهند چرا که آزادراه‌ها یکی از ایمن ‌ترین راه‌ ها در چرخه حمل و نقل هستند.
,
 
,
امیدوار تصریح کرد: این آزادراه با جدا کردن ترافیک عادی از حمل و نقل بار، میزان و شدت حوادث را در راه‌ های منتهی به پایتخت کاهش می‌دهد. بنابراین با افتتاح این آزادراه هم حجم ترافیک در ورودی‌ های پایتخت کم می‌ شود و هم تلفات جاده‌ ای کاهش خواهد یافت.
,
 
,
رئیس پلیس راه کشور در خاتمه با اشاره به اینکه توسعه آزادراهی در بخش شرقی تهران در دستور کار است، خاطر نشان داشت: امیدواریم با رینگ جنوبی، غربی و شرقی تهران، ایمنی و روانی ترافیک را در جریان ترافیک پایتخت داشته باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه