اخبار داغ

استاندار البرز در حاشیه افتتاح آزادراه غدیر؛

دسترسی فرودگاه کارگو پیام به آزادراه غدیر، عامل تقویت تبادلات ترانزیتی/ ۴۰ درصد منابع آلاینده البرز کاهش می یابد

دسترسی فرودگاه کارگو پیام به آزادراه غدیر، عامل تقویت تبادلات ترانزیتی/ ۴۰ درصد منابع آلاینده البرز کاهش می یابد
عزیزاله شهبازی گفت: ادامه آزادراه شهید همت در البرز و آزادراه غدیر که ۴۳ کیلومتر آن در حوزه البرز است، ۴۰ درصد منابع آلاینده البرز ناشی از ترافیک را کاهش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز پنج شنبه در حاشیه افتتاح آزادراه غدیر در جمع خبرنگاران گفت: آزادراه غدیر گره بزرگ ترافیک ملی را در البرز و تهران باز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزاله شهبازی با اشاره به اینکه شرایط نامساعد اقتصادی و شیوع ویروس کرونا هم مانع افتتاح ازادراه غدیر نشد و این پروژه با مجاهدت های خاموش به سرانجام رسید، افزود: این پروژه ۱۵۸ کیلومتری یک شاهراه مواصلاتی عظیم به حساب می آید.
,
 
,
وی به بهره برداری از آزادراه غدیر با حضور استانداران البرز، تهران و قزوین اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش آلودگی هوا مهم ترین عامل خرسندی مردم و مسئولان است چرا که ۷۰ درصد آلودگی هوا به واسطه احتراق سوخت خودروها در ترافیک است.
,
 
,
استاندار البرز با اشاره به اینکه مردم البرز از آلایندگی ناشی از خودروها رنج می برند، تصریح کرد: ادامه آزادراه شهید همت در البرز و آزادراه غدیر که ۴۳ کیلومتر آن در حوزه البرز است، ۴۰ درصد منابع آلاینده البرز ناشی از ترافیک را کاهش می دهد.
,
 
,
وی بهره برداری از منطقه ۲ آزادراه تهران شمال و تکمیل کمربند شمالی کرج، را دو عامل رهایی مردم البرز از ترافیک ملی دانست و گفت: جاده هشتگرد - طالقان هم پس از ۲۲ سال انتظار مردم در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌ برداری می ‌رسد.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه گفت: طی مکاتبه درخواست ایجاد دسترسی فرودگاه کارگو پیام به آزادراه غدیر را از رییس جمهور محترم مطرح خواهم کرد تا تبادلات ترانزیتی این امکان مهم کشور تقویت شود.
,
 
,
 
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه