اخبار داغ

عالم اهل سنت جنوب کشور:

شیعه و سنی هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می کند

شیعه و سنی هتک حرمت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم می کند
بازماندگان با تاکید بر اینکه پایین کشیدن پرچم مزین به نام پیامبر اکرم(ص) تنها توسط منافقان صورت می گیرد، گفت: بی شک نه تنها مسلمانان خطه سیستان و بلوچستان از این اقدام ناپسند منافقان ناراحت و خشمگین هستند بلکه شیعه و سنی در سراسر کشور این اقدام خبیثانه آشوبگران را محکوم می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ازماندگان، عالم اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حادثۀ پیش آمده سراوان اظهار کرد: حادثه‌ای که در منطقۀ مرزی سراوان رخ داد شدیدا باعث تألم و تأسف گردید وضمن ابراز همدردی باخانواده های جانباختگان و توصیه آنها به صبر وبردباری اعلام می دارم که عزیزان مواظب باشند خودشان را با آشوبگران و مخلان امنیت در یک صف قرار ندهند چرا که حساب سوخت بر از آشوب گر جداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرم,

عالم اهل سنت جنوب کشور با تاکید بر اینکه پایین کشیدن پرچم مزین به نام پیامبر اکرم(ص) تنها توسط منافقان صورت می گیرد، گفت: بی شک نه تنها مسلمانان خطه سیستان و بلوچستان از این اقدام ناپسند منافقان ناراحت و خشمگین هستند بلکه شیعه و سنی در سراسر کشور این اقدام خبیثانه آشوبگران را محکوم می کنند.

,

بازماندگان با اشاره به اینکه پشت این اقدامات شوم کسانی قرار دارند که مخالف نظام و انقلاب هستند، عنوان کرد: معاندان با انتشار خبرهای ضد و نقیض از حادثه سراوان می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما مردم بصیر سیستان و بلوچستان با همراه نساختن خود با معاندان به خواسته آنها دامن نمی زنند.

,

وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان در صحنه های مختلف نظام و انقلاب حضور پر رنگ و تماشایی دارند و نمی گذارند که عده ای منافق به نام آنها کارهایی را بر خلاف نظام و انقلاب انجام دهند.

,

امام جمعه بندر پل افزود: متأسفانه در اینگونه موارد فقط ضد انقلاب منفعت می برد و باید که جوانان و بزرگان قوم مواظب باشند ناخواسته در جبهه دشمنان نظام قرار نگیرند و به همین خاطر از آحاد مردم تقاضا دارم ضمن خویشتنداری احیانا اگر اشکال و ایراد و شکایتی دارند از مبادی قانونی پیگیری کنند.

,

بازماندگان تصریح کرد: بدون شک مردم ما و ایرانیان پر افتخار همیشه مرزداران و مرزبانان خوبی برای ایران اسلامی بوده و هستند و تا قیام قیامت خواهند بود و در طول تاریخ هم به اثبات رسانده اند. این کشورعزیز متعلق به همه ی مامردم است و به همین خاطر در ثبات و امنیتش لحظه ای هم غفلت نخواهیم کرد که مستکبران و دشمنان از ما سوء استفاده کنند.

,

وی بیان کرد: بنده هرنوع قانون شکنی و نا امنی و آشوبگری را خلاف شرع و قانون میدانم و به شدت محکوم می‌کنم و از مسئولین درخواست دارم در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان این حادثۀ را محاکمه و مجازات کنند.
عالم اهل سنت جنوب کشور خاطر نشان کرد: در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جان‌باختگان، از مردم عزیز می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند و شکایت خود را از راه‌های قانونی پیگیری تا افراد فرصت‌طلب و معاند و ضد انقلاب نتوانند از این قضیه سوءاستفاده کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه