اخبار داغ

همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی با وزارت نیرو در چهار محور

همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی با وزارت نیرو در چهار محور
در نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو بر تعامل و همکاری دوجانبه در محورهای مختلف تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، تعامل مشترک، تربیت منجیان غریق از میان نیروهای انسانی وزارت نیرو و به خصوص افراد شاغل در سدهای تحت پوشش این وزارتخانه و همچنین تربیت و آموزش غواصان موضوعاتی بود که در نشست مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با حسین زاده مدیرکل ورزش وزارت نیرو مورد بحث قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این نشست که در محل وزارت نیرو و با حضور دکتر سرخه معاون دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فروغ رئیس کمیته غواصی و بیژن پیریایی رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی برگزار شد، 
,
اینگونه مقرر شد که فعالیت های غواصی در سدهای تحت پوشش وزارت نیرو از این پس با نظارت مشترک فدراسیون نجات غریق و غواصی و  تربیت بدنی وزارت نیرو مدیدیت شوند.
,
 
,
پیشگیری از غرق شدگی در سدها و حریم رودخانه ها دیگر موضوع مورد بحث در این نشست بود. بر این اساس مقرر شد تعامل و همکاری مشترک بین فدراسیون نجات غریق و غواصی و وزارت نیرو ایجاد شود، ضمن اینکه نشست های آینده در این زمینه با حضور نمایندگان دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شود.
,
 
,
همچنین عضویت نماینده وزارت نیرو در کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی دیگر مصوبه نشست موردنظر بود. شناسایی مناطق خطر آفرین با همکاری فدراسیون و وزارتخانه هدف از این مصوبه بود.
,
 
,
در نشست مشترک رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با مدیرکل ورزش وزارت نیرو مقرر شد به منظور فرهنگ سازی و جلوگیری از غرق شدگی، فعالیت های مشترک فرهنگی میان دو دستگاه بیشتر شود.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه