اخبار داغ

یادداشت؛

بلوچ بیدار است

بلوچ بیدار است
بلوچستان به مانند دهه های گذشته فتنه را خاموش خواهد کرد و امنیت را در سراسر این سرزمین حکم فرما می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، از سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نقل است که در دهه هفتاد در زمان احداث سد پیشین، اشرار و گروهک های ضد انقلاب که می دانستند با راه اندازی سد پیشین گامی بلند در آبادانی منطقه و جلب اعتماد مردم برداشته می شود به دنبال خرابکاری بودند. شهید معمار پیشنهاد داد از افراد بومی و بسیجیان بلوچستان برای تامین امنیت منطقه استفاده شود. خیلی ها مخالفت کردند اما با استدلال های شهید معمار مجبور شدند قبول کنند. سرانجام با این تدبیر شهید معمار منطقه امن شد و هیچ اتفاقی نیافتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,
حالا هم عده ای از اشرار مسلح به دنبال نا امن کردن بلوچستان هستند. بهانه آنها یک تیراندازی است که  از سوی مرزبانان پاکستانی انجام شده است. اما آنها می خواهند ناامنی را به داخل کشور ما بکشانند.
,
مطمئنا مردم بلوچستان دچار مشکلات فراوانی هستند. جمهوری اسلامی در چهل و دو سال گذشته تلاش زیادی کرد تا خاک فقر را از چهره این منطقه بزداید. ولی دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال این بودند تا مردم این منطقه طعم آزادی و امنیت را نچشند.
,
 
,
از گروهک های جدایی طلب در اوایل انقلاب تا تروریست های داعشی در سال های بعد همه و همه توسط مستکبران علم شدند تا امنیت منطقه تامین نگردد.
,
 
,
اما حافظان نظم و امنیت که از خود بلوچ های انقلابی هستند نخواهند گذاشت که دشمن به اهداف خودش برسد. بلوچستان به جمهوری اسلامی اعتماد دارد و جمهوری اسلامی نیز به بلوچستان تعلق دارد.
,
 
,
مردم بلوچستان با بصیرت و دانایی سدی محکم در برابر توطئه های دشمن خواهند ساخت. بلوچستان بیدار نخواهد گذشت که عده ای خود فروخته به بهانه مشکلات معیشتی زندگی را بر مردم سخت کنند. مردم نخواهند گذاشت گروهک های مسلح، جان و مال و ناموس بلوچ را بازیچه دست ایادی استکبار کنند.
,
 
,
جوانان بلوچستان مانند همان مبارزان دهه های گذشته هستند. جوانان انقلابی که پای آرمان های اسلام ایستاده اند. آنها به مانند دهه های گذشته خود بپا خواهند خواست و امنیت را در سراسر این سرزمین حکم فرما خواهند کرد. آنها بر می خیزند و فتنه را خاموش می کنند.
,
 
,
دشمن که براساس اشتباه راهبردی گمان می کند که بلوچستان دچار آتش فتنه های قومی و مذهبی خواهد شد. اما دشمن مردم بلوچستان را نشناخته است.
,
 
,
دشمن بداند که طوفان جوانان بلوچ خانه های سیاه ظلم را از بین خواهد برد. بلوچستان به دست جوانان خود آباد و امن خواهد بود.
,
 
,
نویسنده: محمدنعیم رستمی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه