اخبار داغ

در گفت‌وگو با علما و نخبگان اهل سنت درمیان مطرح شد؛

تمام توطئه‌های دشمنان برون‌مرزی را محکوم می‌کنیم/ هتک حرمت به پرچم پیامبراسلام(ص) کار مسلمان نیست بلکه کفّار این کار را انجام می‌دهند

تمام توطئه‌های دشمنان برون‌مرزی را محکوم می‌کنیم/ هتک حرمت به پرچم پیامبراسلام(ص) کار مسلمان نیست بلکه کفّار این کار را انجام می‌دهند
مولوی خالقی با بیان این‌که نباید آب به آسیاب دشمن ریخته شود گفت: تمام توطئه‌های دشمنان برون‌مرزی را محکوم می‌کنیم و هیچ‌وقت از آن جانبدرای نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالعزیز خالقی امام جمعه اهل سنت درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص هتک حرمت به پرچم محمدرسول‌الله(ص) و به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی در درگیری سیستان و بلوچستان گفت: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی ایران با وحدت کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و هرساله در مبعث پیامبراسلام(ص) جلسه وحدت برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: تمام توطئه‌های دشمنان برون‌مرزی را محکوم می‌کنیم و هیچ‌وقت از آن جانبدرای نمی‌کنیم.

,

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: در منطقه درمیان روی وحدت کار می‌کنیم و نمی‌گذاریم دشمن از برنامه‌های ما سوءاستفاده کند.

,

مولوی خالقی تصریح کرد: شیعه و سنی، 42 سال است که در کنار یکدیگر برادران زندگی می‌کنیم و تا زنده باشیم این وحدت پایدار خواهد بود و این مسئله در سراسر ایران باید اینگونه باشد.

,

وی اظهار کرد: مشکلات زیاد است و برخی افراد ممکن است گول دشمن را بخورند که لازم است روحانیون و مسئولان منطقه‌ای از وحدت دفاع کنند چراکه آن‌ها واقعیت آن منطقه را می‌دانند.

,

امام جمعه اهل سنت درمیان تأکید کرد: نباید آب به آسیاب دشمن ریخته شود که دشمن از آن سوءاستفاده کند.

,

اقدامات اغتشاش‌گران را به شدّت محکوم می‌کنیم

, اقدامات اغتشاش‌گران را به شدّت محکوم می‌کنیم, اقدامات اغتشاش‌گران را به شدّت محکوم می‌کنیم,

احمد اسماعیلی فعال فرهنگی اهل‌سنت و رئیس شورای اسلامی روستای فورگ شهرستان درمیان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در این خصوص گفت: در خصوص اتفاقی اخیر که در سیستان و بلوچستان رخ داد، باید حقیقت‌یابی و با مقصر برخورد شود.

,

وی افزود: ما به شدّت اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم می‌کنیم چراکه امنیت کشور و نظام زیرسوال می‌رود.

,

فعال فرهنگی اهل‌سنت درمیان گفت: هتک حرمت به پرچم پیامبراسلام(ص) و به شهادت‌رساندن مأمور نیروی انتظامی را به شدّت محکوم می‌کنیم چراکه این اقدامات، کار عوامل خارج از کشور و دشمنان نظام است.

,

اسماعیلی تأکید کرد: مسلمان، این کار را انجام نمی‌دهد بلکه کفّار و مشرکان این کار را انجام می‌دهند چراکه امنیت نظام را زیرسوال ببرند.

,

وی اظهار کرد: ما باید برای مسائل مربوط به اسلام و نظام، پای اصول و اعتقاداتمان بایستیم و همه ما باید این اقدامات خرابکارانه را محکوم کنیم.

,

امنیت حرف را اول می‌زند

, امنیت حرف را اول می‌زند, امنیت حرف را اول می‌زند,

فعال فرهنگی اهل‌سنت درمیان گفت: امنیت حرف را اول می‌زند و اگر امنیت در کشور نباشد، هیچ اقدامی نمی‌توان انجام داد.

,

اسماعیلی با بیان این‌که بهترین نعمت در نظام ما، امنیت است تصریح کرد: اگر ناموس ما می‌تواند بدون همراه به راحتی در کشور تردد کند، به برکت امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.

,

فعال فرهنگی اهل‌سنت درمیان گفت: باید هوشیار باشیم و به حرف‌های رسانه‌های معاند و ضدانقلاب گوش ندهیم و پای نظام و کشور بایستیم.

,

اسماعیلی افزود: وحدت در شهرستان درمیان حرف اول را می‌زند و می‌توان گفت بالاترین وحدت را نسبت به سایر نقاط در شهرستان درمیان داریم.

,

وی تصریح کرد: درمیان، شهرستانی مرزی است اما شیعه و سنی برادرانه کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه