اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| صعود سپاهان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی

لیگ برتر والیبال| صعود سپاهان و فولاد سیرجان به نیمه نهایی
تیمهای سپاهان و فولاد سیرجان با پیدوزی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (پنج‌شنبه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در اولین مسابقه دور برگشت لیگ برتر والیبال، دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان به مصاف هم رفتند؛ دیداری که با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان رحمان محمدی‌راد تمام شد تا سپاهانی‌ها با تحمیل دومین شکست بر شاگردان فیروز تابش‌نژاد، به عنوان نخستین تیم، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.
,
در این دیدار شهرداری ورامین در ست اول با کسب امتیاز 28 بر 26 به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد تا با پذیرش دومین شکست مقابل حریف، از دور رقابت‌ها کنار رود. نماینده ورامین در دور رفت مرحله پلی‌آف با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سپاهان شده بود.
,
در این بازی تیم سپاهان در مجموع 101 امتیاز شامل 69 امتیاز حمله، 9 امتیاز دفاع، 3 امتیاز مستقیم سرویس و 20 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل شهرداری ورامین هم جمعا 88 امتیاز شامل 47 امتیاز حمله، 7 امتیاز دفاع، 4 امتیاز سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سپاهان کسب کرد.
,
کیاوش حیدری بازیکن تیم سپاهان با کسب 32 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. جابر اسمعیل‌پور هم با کسب 13 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ورامین بود.
,
بازی دو تیم در مدت زمان 141 دقیقه انجام شد و در آن احسن‌اله شیرکوند بازیکن شهرداری ورامین در ست دوم کارت زرد دریافت کرد. رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم سپاهان هم در ست چهارم کارت زرد گرفت.
,
محمدشاهمیری و اصغر میرزایی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این بازی را برعهده داشتند. اسماعیل صباغ و یونس حسین‌زاده هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.
,
در دومین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا تهران و فولاد سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان رضا تندروان با شکست سه بر صفر سایپا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند.
,
نارنجی پوشان سایپا در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 16 مغلوب نماینده سیرجان شدند تا با پذیرش دومین شکست در مرحله پلی‌آف، از دور مسابقات حذف شوند. شاگردان ناصر شهنازی در مسابقه نخست این مرحله نیز سه بر دو مغلوب فولاد سیرجان شده بودند.
,
در این بازی تیم سایپا در مجموع 57 پوئن شامل 35 امتیاز حمله، 4 امتیاز دفاع، 2 امتیاز سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل فولاد سیرجان هم 75 پوئن شامل 48 امتیاز حمله، 6 امتیاز دفاع، 3 امتیاز سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان سایپا کسب کرد.
,
صابر کاظمی بازیکن تیم فولاد سیرجان با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد. امین اسماعیل‌نژاد هم با کسب 14 پوئن، بهترین بازیکن تیم سایپا بود.
,
محمد رضی‌پور بازیکن تیم فولاد سیرجان در ست نخست این مسابقه مصدوم شد و دیگر نتوانست در این دیدار به میدان برود.
,
بازی دو تیم در مدت زمان 96 دقیقه انجام شد و تیم سیرجان در ست دوم کارت زرد تاخیر دریافت کرد. داود نافعی و محمد عشق‌دوست به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این بازی را برعهده داشتند و مجید محسنی‌شوشتری و نادر انصاری هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.
,
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال دیدار دو تیم سایپا تهران و فولاد سیرجان را در سالن فدراسیون نظاره‌گر بود.
,
بدین ترتیب تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا به کار خود در لیگ برتر سال 99 پایان دادند. سایپا در مرحله مقدماتی 26 بازی انجام داد و موفق به کسب 18 برد شد. این تیم با کسب 56 امتیاز در رتبه پنجم مرحله مقدماتی قرار گرفت و حریف تیم فولاد سیرجان شد. نارنجی‌پوشان در دو دیدار مرحله پلی‌آف نیز سه بر دو و سه بر صفر مغلوب سیرجان شدند.
,
تیم شهرداری ورامین نیز در مرحله مقدماتی 12 برد به دست آورد و با کسب 36 امتیاز، در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت و حریف تیم سپاهان در مرحله پلی‌آف شد. نماینده ورامین در دو دیدار مرحله پلی‌آف 3 بر 2 و 3 بر یک مغلوب نماینده اصفهان شد تا به کار خود در لیگ 99 پایان دهد.
,
تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان نیز حریف یکدیگر در مرحله نیمه‌نهایی شدند تا جذابیت دیدارهای این مرحله را دو چندان کنند.
,
فردا (جمعه) دو دیدار دیگر دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر برگزار خواهد شد که در ساعت 14 تیم‌های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های لبنیات هراز و شهداب یزد نیز از ساعت 17 با هم بازی خواهند کرد. تیم‌های شهرداری ارومیه و لبنیات هراز در دور رفت موفق به شکست حریفان خود شدند.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه