اخبار داغ

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان:

طرح تشدید بازرسی ها ویژه نوروز از ۲۰ بهمن آغاز شده است

طرح تشدید بازرسی ها ویژه نوروز از ۲۰ بهمن آغاز شده است
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان گفت: در طرح تشدید بازرسی ها ویژه نوروز ۸۷ بازرس اصلی و ۲۴۲ بازرس افتخاری فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: از ۲۰ بهمن ماه طرح تشدید بازرسی ها با توجه به نوروز ۱۴۰۰ آغاز شده است و از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب بازرسان مدیریت نظارت و بازرسی بر اصناف اصفهان در سطح عرضه حضور و مشغول به بازرسی هستند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان تصریح کرد: در این طرح ۸۷ بازرس اصلی و ۲۴۲ بازرس افتخاری فعالیت دارند که بازرسان افتخاری مانند مشتری عمل کرده و اگر با تخلفی مواجه شوند، با هماهنگی بازرسان اصلی برخورد لازم با واحد صنفی متخلف انجام می شود.

وی افزود: از روز بیستم بهمن ماه تا سوم اسفند ۲۶ هزار و ۴۴۴ بازرسی انجام  که منجر به تشکیل ۲۶۹ فقره پرونده و ارسال آن به تعزیرات حکومتی شده است؛ ارزش ریالی این پرونده ها ۴۵ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۹۰۶ هزار ۸۸۵ ریال بوده است.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت بوده است، به خریدارن توصیه کرد: حتما قبل از خرید از یک واحد صنفی به داشتن پروانه کسب واحد و همچنین درج قیمت اقلام دقت کنند و در صورتی که واحد صنفی درج قیمت نداشت، بدانید که واحد صنفی به دنبال گران فروشی و تخلف است و از این واحد صنفی خرید نکنید.

جواد محمدی فشارکی همچنین به خریدارن از واحدهای صنفی توصیه کرد به هنگام خرید حتماً فاکتور خرید دریافت کنند.

به گزارش صاحب نیوز، هر گونه تخلف واحدهای صنفی  را می توان با تماس با  شماره های ۳۲۳۵۲۰۱۲ الی ۱۳ و پیام کوتاه به خط ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ را به اطلاع مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان رساند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه