اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه آذربایجان غربی مطرح شد؛

عملکرد کشورهای اروپایی در قبال برجام، متکبرانه بود/حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند

عملکرد کشورهای اروپایی در قبال برجام، متکبرانه بود/حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

عملکرد کشورهای اروپایی در قبال برجام، متکبرانه بود

, عملکرد کشورهای اروپایی در قبال برجام، متکبرانه بود, عملکرد کشورهای اروپایی در قبال برجام، متکبرانه بود,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دغدغه ها و مطالبات مقام معظم رهبری را به تحقق برسانند‌.

,

وی بیان کرد: امام خمینی «ره» مسئله شهادت، جهاد، ایستادگی و مقاومت را به مردم آموزش داد و این مبانی نهضت امام سبب شد تا مردم در برابر ظلم ستم بایستند.

,

امام جمعه ارومیه با اشاره به انتخابات شوراهای شهر ادامه داد: مسئله شورای شهر نباید قومیتی بشود مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به بحث اتحاد و یکپارچگی تأکید دارند لذا از شورا های شهر انتظار می‌رود مباحث قومیتی را کنار گذاشته و به مسائل وحدت اقوام بپردازند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی خطاب به اعضای شورای شهر ارومیه گفت: اعضای شورای شهر هرچه سریع تر افراد اصلح، کارآمد، متعهد و انقلابی را جهت تصدی شهرداری انتخاب کنند تا آخر سال وضعیت کلان شهر ارومیه را ساماندهی کند.

,

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه در انتشار مطالب خود دقت کنند تا اتحاد میان اقوام و مذاهب از بین نرود.

,

وب بیان کرد: دستگاه های نظارتی باید در جامعه حضور پیدا کنند و به مسائل مختلف نظارت کنند تا قشر مستضعف و محروم جامعه در برابر فشار های معیشتی و اقتصادی آسیب نبینند.

,

حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند

, حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند, حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: با دقت در انتخاب خود می توان مشکلات را حل کرد.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هر رای تیری به سمت دشمنان است، افزود: انتخابات، نشاط آفرین و امید آفرین و تبلور حماسه سیاسی بوده و هر رای در انتخابات به منزله رای به جمهوری اسلامی است.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات، دشمن را ناامید می کند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات‌، جمهوریت و اسلامیت نظام را تضمین می کند.

,

امام جمعه میاندوآب، انتخابات را مظهر جمهوریت برآمده از اسلام عنوان کرد و افزود: همه باید در انتخابات حضور داشته باشیم، چرا که حضور مردم در صحنه، دشمن را ناامید می کند.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، تصریح کرد: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری است.

,

حسن زاده با بیان اینکه اتکا به مردم، راز شکست ناپذیری نظام اسلامی است، افزود: نظام جمهوری اسلامی به مردم متکی است و این اتکا به مردم نیز به این آسانی بدست نیامده است.

,

وی با اشاره به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: اگر بخواهیم کشور ما رشد کند و پیشرفت کند و تاثیرگذار باشد، باید در مراکز علمی قبل از تعلیم به تربیت توجه داشته باشیم و به کودکان و نوجوانان و جوانان از خودگذشتگی، فداکاری، ایثار، اخلاق و انسانیت یاد بدهیم.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه علم بدون معنویت به هیچ دردی نمی خورد، افزود: هستند بسیاری از افراد که علم آنها را به پرتگاه سقوط کشانده است، چون ایمان نداشتند.

,

وی به روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اشاره و با بیان اینکه مردم از این وضعیت بازار گلایه دارند، اظهار کرد: کسانی که عنوان حمایت از حقوق مصرف کننده را دارند، کجا هستند؟ قیمت ها را نمی بینند که هر روز تغییر می یابد، اگر نمی توانید کنار بروید.

,

حسن زاده به روز احسان و نیکوکاری اشاره و با تاکید بر ترویج سنت قرض الحسنه در جامعه، تصریح کرد: متاسفانه به جای حمایت و توسعه صندوق های قرض الحسنه، سودهای ۱۸درصد به بالا ترویج یافته است.

,

مسئولان برای مقابله با گرانی، تدبیر کنند

, مسئولان برای مقابله با گرانی، تدبیر کنند, مسئولان برای مقابله با گرانی، تدبیر کنند,

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با تاکید بر یک صدا بودن در برابر دشمنان، اظهار کرد: قانون اقدام راهبردی مجلس یک قانون هوشمندانه بود که بهنگام به تصویب رسید.

,

امام جمعه پلدشت افزود: نتیجه اجرای قانون مصوب مجلس  این است که با توقف اجرای پروتکل الحاقی، آمریکا و اروپا بر سر یک دوراهی قرار گرفته‌اند که هر کدام را انتخاب کنند برای ما «بُرد قطعی» و برای حریف «باخت حتمی» خواهد بود، اگر تحریم‌ها را لغو کنند، شکست سنگینی به حریف تحمیل کرده‌ایم و اگر لغو نکنند، امتیازاتی را که تقدیم‌شان کرده بودیم، پس می‌گیریم.

,

وی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یکصدا و هماهنگ بایستند، اظهار کرد: از یک سو نباید هیچ علامت انفعالی به خارج ارسال شود و از دیگر سو پختگی و عقلانیت انقلابی باید بر سخنان و رفتارها حکمفرما باشد.

,

طالبی با اشاره به مسئله گرانی در بازار، گفت: توقع و انتظار همگانی از دستگاه‌های ذیربط این است که در شرایط کرونایی موجود که بازارچه‌های فروش بهاره و نمایشگاه‌های بهاره تعطیل هستند، برای دسترسی آسان‌تر و خرید ارزان‌تر کالاهای مورد نیاز در این روزهای پایان سال تدابیر بهتری را بیندیشند و عمل و اقدام کنند.

,

وی با اشاره به انتخابات، تصریح کرد: اصل مطلب در مسأله‌ى انتخابات، ایجاد حماسه‌ى سیاسى است، حضور حماسى مردم در پاى صندوق‌ها است؛ هر رأیى که شما به یکى از این نامزدهاى محترم بدهید، رأى به جمهورى اسلامى داده‌اید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه