اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان:

نباید به وعده‌های دشمن اعتماد کرد/ سخنان آمریکا طلبکارانه و به دور از منطق است

نباید به وعده‌های دشمن اعتماد کرد/ سخنان آمریکا طلبکارانه و به دور از منطق است
ائمه جمعه لرستان گفتند: نباید به وعده‌های اروپا و آمریکا اعتماد کرد و باید مراقب حیله‌های شیطان بزرگ باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: بعد از انتخابات آمریکا، رئیس جمهور جدید به همراه سه کشور اروپایی همان سخنان طلبکارانه و به دور از منطق و استدلالی را گذشتگان آنها بر زبان می آوردند، گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: آمریکا از ابتدا نیز به تعهدات خود در برجام عمل نکرد، این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران تا مدتها به این تعهدات عمل کرد ولی وقتی دیدند آنها به تعهدات خودشان عمل نمی کنند مقداری از تعهدات خود را کاست ولی می بینیم آمریکا و سه کشور اروپایی همچنان درباره تعهدات ایران صحبت می کنند در حالی که در قبال تعهدات خودشان سخنی نمی گویند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امروز غرب بازگشت ایران را به برجام یه صورت یکجانبه درخواست می کند و مجلس اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها را مصوب کرد و نیاز است در کشور یک صدا شنیده شود و آن هم پیروی از رهنمودهای رهبری است.

,

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی عنوان کرد: قانون راهبردی لغو تحریم ها که مصوبه مجلس است، باید اجرا شود و به وعده های اروپا و آمریکا نباید اعتماد کرد و باید مراقب حیله های شیطان بزرگ هم بود.

,

وی در بخش دیگری با اشاره به ماه های پایانی دولت و مطالبات مردم گفت: مردم در این ماه های پایانی دولت انتظار فعالیت از مسئولین دارند، به طوری که هزار و ۴۵۰ میلیارد تومانی است که در سفر معاون رئیس جمهور در ۲۰ بهمن ۹۹ اعلام شد باید جذب و تخصیص یابد تا طرح های نیمه تمام تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: همچنین ۱۰ هزار مسکن اقدام ملی، مسکن و شغل برای فرزندان شهدا و جانبازان که تفاهم نامه آن در استان امضا شد، تخصیص آب در حد متوسط کشوری که ۴۶ درصد است، احیای کارخانه های نیمه تعطیل، بهبود بازآفرینی شهری، عدالت در به کارگیری نیروها در همه سطوح و عدم تبعیض و ایجاد فرصت های شغلی برابر از مهمترین مطالبات مردم است.

,
,
,

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر نظارت بر بازار خاطرنشان کرد: برخی از مواد غذایی افزایش قیمت ها را نشان می دهد که ریشه آنها به ضعف شبکه ای که در تولید و توزیع وجود دارد، برمی گردد و تنظیم بازار در این روزهای پایانی نیازمند توجه بیشتری است.

,

وی بیان کرد: هماهنگی صمت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات در این روزها ضروری است و مردم هم باید همکاری کنند و به میزانی که نیاز دارند، اقلام خریداری کنند و ذخیره سازی بیش از آنچه که نیاز است فضا را برای گران شدن مواد غذایی فراهم می کند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: باید تدابیر بهتری اندیشیده و عمل شود، اجرای یک سازکار نظارتی و هوشمند از تولید تا مصرف همراه با صحت، دقت و سرعت تنها راه برون رفت از آشفتگی بازار است تا در این روزهای پایانی سال بازار از تنظیم لازم برخوردار باشد.

,

حجت الاسلام شاهرخی با اشارذه به سالروز تاسیس امور تربیتی افزود: شهید محمد علی رجایی و باهنر، بنیان گذار معاونت پرورشی و فرهنگی و امور تربیتی بودند که در استان ما در این زمینه کارهای خوبی در اشاعه فرهنگ قرآنی، هنر فاخر و مذهبی انجام شده است.

,

وی بیان کرد: پرهیز از اشراف گری، امیدواری و دوری از یاس، دوری از چشم و همچشمی از مهمترین نکاتی تربیتی در اسلام هستند که در آموزه های دینی و علوی آمده است و باید تلاش کرد تا این موارد اجرا شود.

,

مشکلات معیشتی مردم حاصل سوء مدیریت است

, مشکلات معیشتی مردم حاصل سوء مدیریت است, مشکلات معیشتی مردم حاصل سوء مدیریت است,

حجت الاسلام سرلک امام جمعه شهرستان الیگودرز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: باید همه تحریم ها برداشته شود یا امتیازات که جمهوری اسلامی داده پس گرفته می شود و اجازه بازرسی به بازرسان آژانس نخواهیم داد.

,

وی افزود: تا سه ماه وقت دارند همه تحریم ها را بردارند و کارشناسان سازمان انرژی اتمی حق ندارند هیچگونه بازرسی داشته باشند.امروز مجلس و دولت باید پای رهنمودهای مقام معظم رهبری بایستند.

امام جمعه الیگودرز عنوان کرد: آمریکایی ها و دشمنان از فشار حداکثری خود ناامید شدند چون آبروی آنها از بین رفته است؛ امروز توپ در زمین آمریکایی ها و اروپایی هاست و خواسته و مطالبه اصلی مردم لغو همه تحریم هاست.

وی بیان کرد: علت تشدید گرانی و کمبود اجناس عدم تنظیم بازار است که سبب تورم نقطه به نقطه ای ۵۰ درصدی طبق گزارشات مرکز آمار شده است.

حجت الاسلام سرلک تصریح کرد: مردم مومن و شریف ملت ایران سزاوار وشایسته مشکلات معیشتی نیستند، مشکلات معیشتی مردم حاصل سوء مدیریت، ناهماهنگی وزارت صنعت و جهاد کشاورزی و اختلاف متولیان دستگاه های تنظیم بازار با تولیدکنندگان بر سر قیمت هااست.

وی خاطرنشان کرد: عدم اعتماد مردم سبب شده است هر خبری از کمبود کالا باعث افزایش تقاضا و ذخیره سازی آن شود؛ لازم است مسئولان به جای وعده کلی و اقدامات مقطعی به اصلاح تنظیم بازار بپردازند.

امام جمعه الیگودرز گفت: باید دولتمردان سازو کار نظارتی هوشمند از مبدا تا مصرف کننده ایجاد و از سودجویی افراد سودجو جلوگیری کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ایجاد تشکیلات فراجناحی توسط جوانان حزب اللهی و انقلابی

, ایجاد تشکیلات فراجناحی توسط جوانان حزب اللهی و انقلابی, ایجاد تشکیلات فراجناحی توسط جوانان حزب اللهی و انقلابی,

حجت الاسلام والمسلمین علی سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ازنا ضمن فرارسیدن سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: ما مدیون تبلیغ و ترویج آیین اسلام توسط حضرت زینب(س) هستیم و کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

,

وی افزود: اخیرا جلسه ای خبرگان رهبری در محضر معظم له برگزار شد که در دو بخش مختصر بیانات معظم له بود، بخش ابتدایی که خطاب به حوزویان و دانشگاهیان بود با آوردن معارف و مفاهیم دینی در جامعه و کاربردی کردن و عملیاتی کردن این مفاهیم دینی در جامعه و بخش دوم تذکر به اختلاف بین مجلس و دولت بود.

امام جمعه ازنا بیان کرد: مصلحت هایی در کنار بعضی از قوانین وجود دارد که عین حال اینکه باید قانون اجرا شود، باید یک انعطاف و یک تدبیری هم در کنارش باشد و تا این لحظه ما نقطه کوری در این جریان نمی بینیم.

,
,
,

وی بیان کرد: مشکل ما این است که دولت و مجموعه دولت در این سه ماه موضع انفعالی نشان دهد؛ دولت در این سه ماه از این فرصت باید خوب استفاده کند و کوتاه نیاید، یک بار توافق مخفیانه و پنهانی نداشته باشد اشاره‌ مالی نداشته باشد و مجموعه ها تابع نظر مسئولان نظام باشند.

,

حجت الاسلام سپهوند با تاکید بر کار تشکیلاتی فراجناحی در انتخابات ۱۴۰۰ عنوان کرد: کار تشکیلاتی فراجناحی با همان نگاه مقام معظم رهبری و شاخصه های یک دولت جوانان حزب اللهی و انقلابی داشته باشید، سران سه قوا در کنار یکدیگر هستند اما عمده قدرت با قویه مجریه است، قوه مجریه بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات کشور در اختیار دارد، کارکنان قوه مجریه بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار نفر هستند، اگر قوه مجریه اصلاح شود و افراد مد نظر بر این منصب قراربگیرند عمده مشکلات حل می شود.

,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه