اخبار داغ

امام جمعه اردبیل:

نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران مانعی در برابر تهدیدات/ متمولین به فکر نیازمندان باشند

نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران مانعی در برابر تهدیدات/ متمولین به فکر نیازمندان باشند
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ما احتیاج به نفوذ منطقه‌ای و قدرت منطقه‌ای داریم تا تهدید را از ملت خود و کشور خود دفع کنیم..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: در حال حاضر بخاطر تحریم ظالمانه آمریکا از یک طرف و بخاطر کرونا از طرف دیگر و گاهی بخاطر سوء مدیریت بعضی از مسئولین از طرف سوم، انسان های گرفتار در جامعه ما که عاجز از تأمین نیازهای ضروری هستند، زیاد شده اند و این امر، مسئولیت سختی برای متمولین درست کرده و قلبور خداوند تکان خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: متمولین در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی، باید قشر آسیب پذیر را دریابند و الا به امانت، خیانت کرده اند.

,

 نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل گفت: حال در ایام پایانی سال مراسم باشکوه جشن نیکوکاری به منظور کمک به نیازمندان جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ انفاق و احسان با همکاری کمیته امداد حضرت امام و نهاد امامت جمعه برگزار خواهد شد.کجا هستند کسانی که می خواهند در شب عید کنار سفره و کنار خانواده وجدان راحت داشته باشند؟کجا هستند کسانی که عملاً شعارشان عید برای همه است؟

,

وی تصریح کرد: حضرت عیسی در ماجرای مائده آسمانی به خداوند عرض کرد « … تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِّأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا … » (مائده 114) یعنی عید باید برای همه عید باشد.

,

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: ان شاء الله در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در پایگاه های سطح شهر و مساجد و به خصوص روز ۱۵ اسفند در مصلی های نماز جمعه شاهد نهضت بزرگ احسان و انفاق در استان عاطفی اردبیل خواهیم بود.

,

آیت‌الله عاملی گفت:  نخست وزیر اسرائیل دیروز گفت به بایدن گفتم "نخواهم گذاشت ایران به سلاح هسته ای دست پیدا کند چه با توافق و چه بدون توافق. امنیت اسرائیل را دست یک نفر قرار نخواهیم داد". این سخن، تهدید صریح ایران به حمله است. تمام ترورهای هسته ای را هم به عهده گرفته است.

,

وی ابراز داشت: بعضی از روشنفکران می گویند "چرا ما با دنیا جنگ داریم، چرا دنیا را تهدید می کنیم، باید با دنیا آشتی بکنیم" این حرف، کاملا مغالطه و عوامانه و یک شعار پوپولیستی است.

,

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: ما با دنیا جنگ نداریم، کشوری را هم تهدید نمی کنیم و با دنیا هم آشتی داریم جز چند کشور شرور که طبیعی است. اما اینجا یک سؤال مهم از این روشنفکران مطرح است: اسرائیل با صراحت ایران را تهدید به حمله می کند، چرا اینجا حرف نمی زنید؟

,

وی افزود: حالا ما می خواهیم در برابر این حمله دفاع کنیم، در کدام نقطه بایستیم؟ اگر در داخل بایستیم حتما شکست می خوریم همچنان که امیرالمؤمنین فرمود « ما غُزِیَ قَومٌ قَطُّ فی عُقرِ دارِهِم اِلّا ذَلّوا » (خطبه 27 نهج البلاغه) یعنی هیچ ملّتى در خانه‏اش مورد حمله قرار نگرفت مگر اینکه ذلیل شد.

,

 نماینده محترم ولی فقیه در استان اردبیل گفت: پس ما احتیاج به نفوذ منطقه ای و قدرت منطقه ای داریم تا تهدید را از ملت خود و کشور خود دفع بکنیم. وقتی آمریکا که می گوید شرط آمدن من به برجام قلع و قمع نفوذ منطقه ای ایران است، معنایش این است که می خواهم زمینه حمله بسیار آسان اسرائیل به ایران را فراهم کنم. باید به آنها گفت ملت ما بسیار هوشیارتر از این است که این کلاه گشاد سرش برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه