اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

هدف دشمن جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن نیروهای نظامی است/ روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است

هدف دشمن جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن نیروهای نظامی است/ روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است
حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: اتفاقات سراوان حاکی از توطئه و فتنه دشمنان و گروهک های تروریستی و تکفیری است، هدف دشمن ایجاد ناامنی، جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن سپاه و نیروهای خدوم نظامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مردم خدا جو در کلیه شهرهای استان کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است

, امام جمعه کرمان: روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است, امام جمعه کرمان: روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی خطیب جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در قرآن کریم  به صراحت آمده، کسانی وارد بهشت می‌شوند که از متقین و محسنین باشند.

,

وی افزود: اگر می‌خواهید وارد بهشت شوید اهل تقوا و اهل کارهای نیک باشید، شب زنده داری، عبادت و راز و نیاز با خدا انسان را به بهشت نزدیک می‌کند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند شرافتمندانه ‌ترین افراد امت من آنهایی هستند که در تنهایی و تاریکی شب با خدای خود خلوت می‌کنند و شب زنده ‌داری دارند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی عنوان کرد: امام علی (ع) ما را به استغفار، گذشت از خطاهای دیگران و راز و نیاز با خدا در سحرگاه دعوت می‌کند، مردم باید بدانند که این دنیا کوتاه و زودگذر است و آنچه که از ما می‌ماند اعمال و کردار نیک است پس اهل متقین و محسنین باشید و استغفار کنید.

,

وی ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) یادآور شد: آن حضرت در عمق بخشی جبهه حق و جریان سازی در دفاع از امامت جامعه اسلامی بسیار موثر بود.

,

امام جمعه کرمان بیان کرد: حضرت زینب (س) جریان پویای نهضت حسینی را در تاریخ ماندگار کرد، از خدا می‌خواهیم ما را از پیروان راستین حضرت زینب (س) به عنوان بانوی برجسته جهان اسلام قرار دهد.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید به چند امر مهم و اساسی توجه داشته باشند، عنوان کرد: ما به یک صدای واحد در تمام قوا، نخبگان جامعه و مردم نیاز داریم، هر کس کمک نکند که صدای واحد در جامعه ایجاد شود قطعاً در آینده تاریخ، ملت او را محکوم خواهند کرد.

,

وی  ادامه داد: روشن کردن چراغ انفعال، گرا دادن به دشمن است، انفعال باعث امیدواری دشمن می‌شود و از این رو باید با انسجام مقابل دشمن ایستاد.

,

خطیب جمعه کرمان ابراز کرد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود، ما نیز در مسیر الهی خود به سرانجام خواهیم رسید.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امروز در آزمون بزرگی قرار داریم و مسئولان باید نوسانات قیمت‌ها در بازار را کنترل کنند، قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی سرسام‌آور بالا می‌رود و وظیفه مسئولان است به سفره مردم به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر توجه کنند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی مسئولیت سنگین‌تری این روزها به عهده دارند، مردم نیز مراقبت کنند تا در مصرف خود رعایت کرده تا دچار کمبود نشوند.

,

امام جمعه نرماشیر: منشا اغتشاشات سراوان، اجرای دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام است

, امام جمعه نرماشیر: منشا اغتشاشات سراوان، اجرای دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام است, امام جمعه نرماشیر: منشا اغتشاشات سراوان، اجرای دسیسه های دشمنان قسم خورده نظام است,

حجت الاسلام روح الله ایرانژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های این هفته شهرستان این بیان کرد: تخریب اموال بیت المال ضرر رساندن به خودمان است.

,

خطیب جمعه نرماشیر افزود: وقتی ما برای تخریب اموال بیت المال اغتشاش می کنیم یعنی اینکه به خودمان داریم ضرر وارد می کنیم.

,

وی ابراز کرد: وحدت شیعه و سنی بسیار قوی است و با کسانی که دنبال تفرقه هستند باید مبارزه کرد و آن ها را به سزای اعمالشان رساند.

,

حجت الاسلام ایرانژاد پشت پرده اغتشاشات سیستان و بلوچستان را دسیسه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: مردم برای اعتراض آمده بودند اما عده ای ناشناس برای اغتشاش و قطعا این افراد ناشناس هدایت شده از سوی دشمنان قسم خورده کشور و ملت ما بودند.

,

امام جمعه نرماشیر اذعان کرد: وحدت شیعه و سنی ادامه دارد و خواهد داشت، وحدت را باید از کارهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیاموزیم.

,

وی در پایان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهارکرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند، همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند و ما هم نیز می گویم، دشمن اگر یکی بزند ۱۰ تا می خورد.

,

امام جمعه فاریاب: در شرایط کنونی اقتصاد، بانک کشاورزی یاری گر کشاورزان خسارت دیده باشد

, امام جمعه فاریاب: در شرایط کنونی اقتصاد، بانک کشاورزی یاری گر کشاورزان خسارت دیده باشد, امام جمعه فاریاب: در شرایط کنونی اقتصاد، بانک کشاورزی یاری گر کشاورزان خسارت دیده باشد,

حجت الاسلام رفیعی خطیب جمعه فاریاب ضمن عرض تسلیت وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) اظهار کرد: از صفات بارز آن حضرت می توان به شجاعت، بصیرت، خدابینی، خدا شناسی ومعرفت دینی اشاره کرد.

,

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیکوکاری ابراز کرد: خداوند مردم را فقیر و غنی قرار داد تا بدین وسیله آزمایش شوند، اغنیا به واسطه فقرا آزموده می‌شوند.

,

خطیب جمعه فاریاب در ادامه به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان خبرگان مبنی براینکه همه باید یک صدا باشند پرداخت و گفت: از دولت می خواهیم همانطور که رهبر انقلاب فرمودند قانون مجلس قانون خوبی است باید اجرا شود و کار دشمن هم چانه زنی به نفع خودش است باید به آن ها بی توجهی شود تا سرعقل بیایند و این تحریم های ظالمانه را بردارند، شگرد غرب خرید زمان به نفع خود است.

,

حجت الاسلام رفیعی در پایان از بانک کشاورزی و شعب آن در جنوب استان درخواست کرد: با توجه به خسارت های وارده به کشاورزان، گرانی ها، تورم و اوضاع کرونایی حاکم بر کشور در مورد سر رسید پرداخت تسهیلات کشاورزان سختگیری نکنند و مورد بخشودگی قرار گیرد و یا حداقل امهال صورت گیرد.

,

امام جمعه عنبرآباد: مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی تدبیری برای تامین کالاهای اساسی بیاندیشند

, امام جمعه عنبرآباد: مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی تدبیری برای تامین کالاهای اساسی بیاندیشند, امام جمعه عنبرآباد: مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی تدبیری برای تامین کالاهای اساسی بیاندیشند,

حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: انفاق از مصادیق بارز تقوا است که اگر خلاءی را پر کند و گره ای را باز کند ان انفاق حقیقی محسوب می‌شود.

,

وی افزود: طبق آیه ۵۵ سوره مبارکه مائده، انفاق، شاخص شناخت ولی الهی است در صورتی که آن مال انفاقی از راه کسب حلال بدست آمده باشد.

,

خطیب جمعه عنبرآباد عنوان کرد: مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی باید برای معیشت مردم فکر و چاره ای بیاندیشند، متاسفانه امروز تامین ۵۰ درصد کالاهای ضروری برای مردم ما بسیار سخت شده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالاری بیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی، مواسات وظیفه دینی، عاطفی و اخلاقی همه ما که پیروان امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) به عنوان یک مسلمان است؛ مواسات یعنی به سراغ خانواده های نیازمند رفتن نه اینکه آنها بیایند نزد ما و طلب کمک کنند.

,

وی یادآور شد: حضرت زینب(س)اسوه معرفت، بصیرت و شجاعت بود، معرفتی توحیدی که توانست کاخ یزید را به لرزه درآورد.

,

خطیب جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: ما به عنوان شیعه باید رفتار خود را با رفتار علوی تنظیم کنیم، ما و مسئولان کشور افزون طلبی و اشرافی‌گری را برای خود ممنوع کنیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین سالاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری ادامه داد: لازم است که همه هم صدا در برابر دشمن خصوصا زیاده خواهی های آمریکا و اروپایی ها بایستیم.

,

وی گفت: مقام معظم رهبری قانون اقدام راهبردی مجلس را یک قانون هوشمندانه و به هنگام دانستند، مشخص است نتیجه اجرایی این قانون این است که با توقف پروتکل الحاقی آمریکایی ها بر سر یک دوراهی قرار خواهند گرفت.

,

امام جمعه آسمینون منوجان: هدف دشمن جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن نیروهای نظامی است

, امام جمعه آسمینون منوجان: هدف دشمن جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن نیروهای نظامی است, امام جمعه آسمینون منوجان: هدف دشمن جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن نیروهای نظامی است,

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید مسئولان کشور مخصوصا سران قوا با هم هماهنگ و هم صدا باشند و به طور ویژه در مسئله هسته ای از دو صدایی پرهیز کنند.

,

وی به ادبیات مستکبرانه آمریکا و اروپا در خصوص برجام اشاره و افزود: آنها طلبکارانه و غیر منصفانه در مورد تعهدات برجامی ایران صحبت می کنند در حالی که ایران به تعهدات خود عمل کرده و طرف های مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون منوجان با اشاره به وضعیت نا به سامان بازار مخصوصا در آستانه شب عید، عنوان کرد: متاسفانه بازار خرید و فروش کالا در این روزها دچار نوسانات زیادی شده و فرا رسیدن شب عید نیز تا حد زیادی بر این التهابات افزوده است.

,

حجت الاسلام احمدی نیک تاکید کرد: توقع و انتظار همگانی از دستگاه‌های مربوطه این است که در این شرایط کرونایی برای دسترسی آسان و خرید ارزان تر کالاهای مورد نیاز در این روزهای پایانی سال تدابیر بهتری اندیشیده شده و اقدام عملی انجام دهند.

,

وی با اشاره به اتفاقاتی که در سراوان سیستان و بلوچستان افتاد، تصریح کرد: این اتفاقات حاکی از توطئه و فتنه دشمنان و گروهک های تروریستی و تکفیری است پس باید مردم، مسئولان، خواص و جوانان حواسشان باشد تا در جنگ رسانه‌ای و فتنه های دشمن گرفتار نشوند زیرا هدف دشمن ایجاد ناامنی، جدا کردن مردم از حاکمیت و مقصر جلوه دادن سپاه و نیروهای خدوم نظامی است.

,

حجت الاسلام احمدی نیک به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: یکی از نشانه های ایمان راستین مومنین واقعی انفاق در راه خداوند است انتخاب از نشانه های اهل تقوا است و یکی از شاخص‌های شناخت ولی خدا مسئله انفاق است.

,

خطیب نماز جمعه آسمینون اظهار کرد: همگی با همت والا در این ایام کرونایی و در آستانه سال نو در دستگیری از مستمندان تلاش کنیم چرا که مواسات وظیفه دینی است پس همه ما باید خود را موظف به مواسات بدانیم.

,

امام جمعه بم: هم صدایی دولت و مجلس در اجرای قانون هسته ای، نوید بخش پیروزی بزرگی است

, امام جمعه بم: هم صدایی دولت و مجلس در اجرای قانون هسته ای، نوید بخش پیروزی بزرگی است, امام جمعه بم: هم صدایی دولت و مجلس در اجرای قانون هسته ای، نوید بخش پیروزی بزرگی است,

حجت الاسلام والمسلمین دانشی امام جمعه شهرستان بم گفت: با توجه به هفته منابع طبیعی که در پیش رو داریم باید از قطع بی رویه درختان پرهیز کنیم، طرح باغ شهر بودن شهر بم و پلاک زدن درختان روند سریع تری باید بگیرد.

,

وی در خصوص لزوم و ضرورت حفظ باغ شهری بودن شهر بم تصریح کرد: این را برای اولین بار مطرح می کنم، مسئولان باید نسبت به جوان سازی کردن نخلستان های شهر کوشش و تلاش کنند.

,

امام جمعه شهرستان بم بیان کرد: ما در سطح شهر شاهد هستیم زمین هایی برای ساخت و ساز وجود دارد ولی امکان تغییر کاربری وجود آن ها فراهم نیست، مسئولان توجه کنند در جاهایی که می شود ساختمان ساخته شود اجازه ساخت و ساز به جوانان داده شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین دانشی با توجه به فرا رسیدن سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی گفت: ضرورت توجه به نیازمندان بر هیچ کس پوشیده نیست، متاسفانه خبری از نظارت ها بر بازار نیست، عملکرد شما مسئولان کجاست؟

,

وی یادآور شد: روز به روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، توجه هر چه بیشتر مسئولان در کنترل بازار اهمیت بیشتری را می طلبد و صنوف مختلف هم نباید گران فروشی کنند و قشر آسیب پذیر جامعه را مد نظر قرار دهند.

,

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: بازتاب بسیار گسترده مصوبه مجلس در رابطه با اقدام راهبردی لغو تحریم‌ها که بازی دو سر باخت برجام را به بازی دو سر برد تبدیل می کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین دانشی مطرح کرد: دولت تا این لحظه از طرح اقدام راهبردی مجلس حمایت کرده، مجلس و دولت باید در این خصوص با هم باید یک صدا باشند که قطعا به لطف خداوند پیروزی حاصل می شود.

,

امام جمعه رفسنجان: مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر

, امام جمعه رفسنجان: مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر, امام جمعه رفسنجان: مخالفت مسئولان رفسنجان با ادغام دانشگاه نرجس در این شهر,

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و شرایط کرونا و گرانی ها لازم است بیشتر به فکر محرومان و نیازمندان باشیم.

,

وی افزود: وزارت علوم بنا دارد دانشگاه نرجس که در رفسنجان بصورت مستقل راه اندازی شده را ادغام کند و استقلال آن را بگیرید، مسئولان رفسنجان با این اقدام مخالف هستند با مسئولان استان مکاتبه هم صورت گرفته و مخالفت اعلام شده است.

,

حجت الاسلام عسکری گفت: از مسئولان وزارت علوم می خواهیم که در روزهای پایان سال اگر تصمیمی بر ادغام گرفتند تجدید نظر کنند، اگر در رفسنجان توسعه ای ندارید آنچه موجود است را هم نگیرید.

,

وی یادآور شد: رهبر انقلاب سیاست های قطعی نظام در خصوص برجام را اعلام کردند مبنی بر اینکه اگر آمریکا قصد بازگشت به برجام را دارد، با حذف همه تحریم ها و بازگشت به تعهدات برجامی، راه برایش باز است.

,

خطیب جمعه رفسنجان بیان کرد: دولت طبق مصوبه مجلس عمل خواهد کرد و راه هرگونه اعمال نفوذ را بر قدرت‌های استکباری خواهد بست.

,

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر رفسنجان برای تجهیز نیاز به کمک خیرین دارد، خیرین پیش قدم شوند تا نام نیکی از ایشان به یادگار بماند.

,

امام جمعه کهنوج: تغییر رئیس جمهور آمریکا نوسانات بازار بورس را به دنبال داشت

, امام جمعه کهنوج: تغییر رئیس جمهور آمریکا نوسانات بازار بورس را به دنبال داشت, امام جمعه کهنوج: تغییر رئیس جمهور آمریکا نوسانات بازار بورس را به دنبال داشت,

حجت الاسلام والمسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه شهرستان کهنوج در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی(ع) و گرامی داشت مقام پدر گفت: دشمن همواره بعد از رحلت رسول خدا به دنبال از بین بردن این انقلاب و مکتب بود، امام علی(ع) یک قدرت باز دارنده ولایت مانند روح در کالبد انسان است و توطئه ها را خنثی می کند.

,

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان افزود: امروز بین دولت و مجلس اختلاف نظری وجود دارد که باید این اختلاف نظر را حل کنند و نباید بگذارند این اختلافات رها و یا تشدید شود.

,

خطیب جمعه کهنوج عنوان کرد: با شرایط خاص امروز کشور به واسطه تحریم ها و فشارهای اقتصادی بیماری کرونا به وجود آمد، بسیاری از خانواده های آبرومند در رنج و سختی هستند از این رو جا دارد به عنوان عمل کردن به آموزه های دینی کسانی که توان مالی دارند به دیگران خصوصا فقرا فامیل و ارحام کمک کنند.

,

حجت الاسلام افشار منش با بیان علت شدید گرانی و کمبود کالا اذعان کرد: اقتصاد کشور در چند ماه گذشته حالتی از انتظار را پشت سر گذاشته است، آمدن و نیامدن بایدن موضوعی است که توسط برخی مسئولان و رسانه ها همسو بیش از اندازه بزرگنمایی شد، این مسئله یکی از عوامل نوسانات بازار ارز، طلا، سرمایه و بورس است.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز های پایان سال توقع و انتظار از مسئولان دستگاه های ذی ربط این است که در شرایط کرونایی موجود که بازارچه ها و نمایشگاه های بهاره تعطیل شده برای دسترسی بهتر و خرید ارزانتر کالا های مورد نیاز در این روز ها تدابیر بهتری را بیندیشند.

,

امام جمعه فهرج: اصل مطلب در موضوع انتخابات حماسه سیاسی است

, امام جمعه فهرج: اصل مطلب در موضوع انتخابات حماسه سیاسی است, امام جمعه فهرج: اصل مطلب در موضوع انتخابات حماسه سیاسی است,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات حضرت آقا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان پیرامون برجام گفت: دولت و مجلس توجه داشته باشند در موضوع برجام باید پای اجرا و نظارت قانون اقدام راهبردی بر محور رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب اسلامی یک صدا و هماهنگ بایستند.

,

وی افزود: عمل ما به تعهداتمان بر اساس مبانی قرآنی است و اگر چنانچه طرف مقابل نخواهد به تعهدات خود عمل کند ما هم بر اساس آموزه های قرآنی این توافقنامه را به دور خواهیم انداخت.

,

حجت الاسلام والمسلمین آقاملایی در ادامه به انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اشاره و اظهار کرد: اصل مطلب در مسئله انتخابات حماسه سیاسی و حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی است.

,

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: انتخابات مظهر خداباوری، خودباوری و مردم باوری است و لذا حفظ این انقلاب اوجب واجبات است.

,

وی همچنین با بیان اینکه مارب یمن در آستانه آزادسازی است، عنوان کرد: این پیروزی نتیجه مقاومت برمبنای ایمان و اقتدای انصارالله یمن از ایران انقلابی است.

,

امام جمعه کوهبنان: بدعهدی دشمنان اجرای برجام را نیمه کاره رها کرد

, امام جمعه کوهبنان: بدعهدی دشمنان اجرای برجام را نیمه کاره رها کرد, امام جمعه کوهبنان: بدعهدی دشمنان اجرای برجام را نیمه کاره رها کرد,

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در آستانه روز احسان و نیکوکاری و سالروز تشکیل کمیته امداد حضرت امام (ره) هستیم خداوند همواره به خیرین و‌نیکوکارانی که باعث خیر رسانی به دیگران هستند هر چه بخواهند عطا می کند.

,

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خبرگان رهبری ادامه داد: مجلس و دولت اختلافات خود را کنار بگذارند و یک صدا باشند تا این قانون خوب اجرا شود.

,

امام جمعه کوهبنان ابراز کرد: قرار بود در جریان برجام رفع تمام تحریم ها صورت گیرد که متاسفانه با بد عهدی دشمنان مواجه شدیم، در بحث غنی سازی ممکن است روزی رشد ما به ۶۰ درصد هم برسد تا نیاز کشورمان برطرف شود البته اندیشه اسلامی باعث شده که ما به دنبال سلاح اتمی نباشیم.

,

حجت الاسلام جعفری گفت: جوانان و اندیشمندان کشور ما همواره دنبال پیشرفت هستند در حالی که ما تسلیم دشمنان نمی شویم و هیچ مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت .

,

امام جمعه ریگان: ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمن استوار ایستاده است

, امام جمعه ریگان: ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمن استوار ایستاده است, امام جمعه ریگان: ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمن استوار ایستاده است,

حجت الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه شهرستان ریگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه فرهنگ غلط غربی موجب موفقیت فرزندان ما نمی شود، اظهار کرد: باید فرزندان خود را با فرهنگ اهل بیت (ع) آشنا کنیم.

,

وی ضمن قدرانی از برگزار کنندگان جشن ۱۳ رجب در سطح شهرستان ریگان، تصریح کرد: برگزاری این جشن ها نشانه  محبت و ولایت مداری مردم شریف و نجیب ریگان به  اهل بیت (ع) است.

,

حجت الاسلام رضازاده افزود: مراکز آموزشی و تربیتی هوشیار هستند که فرهنگ اهل بیت راهگشای همه مسائل علمی و تربیتی فرزندان ما است.

,

خطیب جمعه ریگان با اشاره به دسیسه های دشمن خاطرنشان کرد: مردم شهرستان ریگان هم صدا در مقابل دشمنان قسم خورده کشور ایستاده اند.

,

امام جمعه بردسیر: ضعف مدیریت در شبکه تولید و توزیع عامل کمبود کالاهای اساسی در بازار

, امام جمعه بردسیر: ضعف مدیریت در شبکه تولید و توزیع عامل کمبود کالاهای اساسی در بازار, امام جمعه بردسیر: ضعف مدیریت در شبکه تولید و توزیع عامل کمبود کالاهای اساسی در بازار,

حجت الاسلام علی اکبر کرمانی امام جمعه بردسیر ضمن بیان وظایف و حقوق پدر و فرزندی گفت: والدین باید تمام تلاش خود را برای تربیت صحیح و اسلامی فرزندانشان بکار ببرند و فرزندان نیز باید حقوق والدینشان را ادا کنند و صرف یک شاخه گل یا دادن هدیه در یک روز خاص هر چند کار پسندیده ای است ولی جبران زحمات و ادای حقوق والدین نیست.

,

وی روز ۱۵ ماه رجب وفات حضرت زینب سلام الله علیها را تسلیت گفت و افزود: حضرت زینب جامع تمام خوبی ها است اما شجاعت زینبی عامل رسیدن ثمره خون شهدای کربلا به ما است. این بانوی بزرگ نه تنها در مقابل زورگویان که در مقابل نفس اماره اش نیز ایستاد و البته بالاترین شجاعت ایستادگی در برابر مصیبت ها است که باید این شجاعت سرلوحه زندگی همه ما قرار بگیرد.

,

خطیب جمعه بردسیر بیان کرد: نهاد کمیته امداد جزء اولین نهادهایی بود که امام راحل دستور تشکیل آن را داد که یک باقیات و صالحات از ایشان است و این بیانگر اهمیت احسان و نیکوکاری و رسیدگی به وضع فقرا است که باید مورد توجه ویژه همه قرار گیرد.

,

حجت الاسلام کرمانی با اشاره به گرانی های اخیر و تشدید آن در مایحتاج ضروری مردم تصریح کرد: این نشانه ضعف مدیریت در شبکه تولید و توزیع است و البته نبود نظارت و کنترل بازار و ناهمانگی و عدم تعامل دستگاه های دولتی در بعضی مواقع این شرایط را به ضرر مردم رقم می زند.

,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اختلاف اخیر مجلس و دولت تاکید کرد: این اختلافات را مجلس و دولت با تعامل می توانند حل کنند و مراقب شیطنت های دشمنان در این مدت زمان کوتاه تا انتخابات باشند تا مبادا دود این اختلافات به چشم مردم خسته از آسیب های کرونا و گرانی ها نرود‌.

,

امام جمعه راور: دشمن نقشه های بسیاری برای جدایی ملت ایران از ولایت را طراحی و اجرا کرده است

, امام جمعه راور: دشمن نقشه های بسیاری برای جدایی ملت ایران از ولایت را طراحی و اجرا کرده است, امام جمعه راور: دشمن نقشه های بسیاری برای جدایی ملت ایران از ولایت را طراحی و اجرا کرده است,

حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور ابراز کرد: امروزه دشمن تله های زیادی گذاشته است و دنیا نیز بسیج شده تا ما را از ولایت جدا کند.

,

وی افزود: در آستانه سال نو هستیم و نرخ تورم و گرانی اجناس یکی از مشکلات جدی معیشتی مردم است که در این میان مواد غذایی با سرعتی فراتر از سایر کالاها افزایش قیمت پیدا کرده است.

,

امام جمعه راور گفت: اقتصاد کشور در چند ماه گذشته حالتی از انتظار را پشت سر گذاشته است و وضعیت اقتصادی کشور ضعف در مدیریت و شبکه تولید و توزیع را نشان می دهد.

,

حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: اکنون توقع و انتظار همگانی از دستگاه های ذی ربط این است در شرایط کرونایی موجود که بازارچه های فروش بهاره تعطیل است برای دسترسی آسان تر و خرید کالاهای مورد نیاز در روز های پایانی سال تدابیر بهتری اندیشیده شود.

,

امام جمعه رابر: در حادثه کربلا بصیرت زینبی قابل فهم و درک است

, امام جمعه رابر: در حادثه کربلا بصیرت زینبی قابل فهم و درک است, امام جمعه رابر: در حادثه کربلا بصیرت زینبی قابل فهم و درک است,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر گفت: وجود مبارک حضرت عقیلة بنی‌هاشم، نشان دهنده همه خوبی‌های انسانی و زیبایی‌های الهی است، و در فرهنگ اسلام ناب، ایشان مصداق بارز انسان کامل است؛ اصلی‌ترین شأن و وظیفه ما، در نسبت با انسان‌های کامل، الگوبرداری و سرمشق‌گیری از آن‌ها است.

,

خطیب جمعه رابر حضرت زینب (س) را الگوی  بصیرتی  برای همه دانست و گفت: در حادثه کربلا بصیرت زینبی قابل فهم و درک است هزار و سیصد سال است که این نهضت هر سال یک پیروزی جدید به دست می‌آورد.

,

وی شجاعت زینبی(س) را از دیگر برجستگی‌های شخصیتی حضرت زینب سلام الله علیها برشمرد و عنوان کرد: ایشان شیر زن بنی هاشم لقب یافته است شجاعت، سه مرتبه  دارد مرتبه اوّل شجاعت، نترسیدن از دیگران به‌خصوص نترسیدن از افراد زورگو و ظالم است .

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: مرتبه دوّم شجاعت که بالاتر از معنای اوّل است، تسلّط بر هوی و هوس و نفس امّاره است امّا بالاتر از این دو، معنای سوّم شجاعت این که انسان در جزر و مدّ روزگار خودش را نبازد و در رویارویی با حوادث بزرگ زندگی اعم از پیروزی و یا شکست صبر و استقامت داشته باشد؛  حضرت زینب سلام الله علیها از هر سه مرتبه شجاعت در حدّ اعلای آن برخوردار بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه