اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اقشار ضعیف جامعه در فشار اقتصادی هستند/ کمک به نیازمندان فراموش نشود

اقشار ضعیف جامعه در فشار اقتصادی هستند/ کمک به نیازمندان فراموش نشود
خاتمی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: اقشار پایین جامعه در فشار اقتصادی قرار دارند و از طرفی به خاطر شیوع کرونا برخی کار خود را از دست دادند که نیاز است در ایام پایانی سال کمک حال این افراد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه سهر زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که در این ماه جان خود را در دفاع مقدس نثار انقلاب و اسلام کردند، اطهار کرد: امسال سالروز شهادت حضرت زینب(س) نیز در این ماه قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

 وی با اشاره به جایگاه حضرت زینب(س) ابراز کرد: همه ما مدیون شهادت و شهامت حضرت زینب کبری(س) در تبیین قبله عاشورا و قیام عاشورا برای جهانیان هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته نیکوکاری عنوان کرد: اقشار پایین جامعه در فشار اقتصادی قرار دارند و از طرفی به خاطر شیوع کرونا برخی کار خود را از دست دادند که نیاز است در ایام پایانی سال کمک حال این افراد باشیم.

,

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای مواسات است، خاطرنشان کردند، افزود: کسانی که به نیازمندان دسترسی ندارند، کمک های خود را به کمیته امداد بدهند تا به دست نیازمندان برسد.

,

آیت اله خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص همگانی بودن مواسات و کمک مومنانه ادامه داد: افرادی که توانایی گرفتن دست نیازمندان را دارند باید به شکرانه بازوی توانای خود این کار را انجام دهند.

,

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه راه را مشخص کرده و الگو است، گفت: ایشان نقشه راهبردی را در خصوص پیمان شکنان مشخص کرده اند.

,

وی با بیان اینکه طبق آیات قرآن کریم اگر دشمن عهدشکنی کرد مجاز به عهدشکنی هستیم، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار به عهد خود عمل نکرده که ما نیز در مقابل این اقدام مرحله به مرحله باید از تعهدات خود برگردیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به زیاده خواهی ها و اظهارات طرف های غربی افزود: غربی ها بدانند که مستکبرانه حرف زدن آنها باعث می شود که مورد نفرت مردم ایران قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه