اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب:

اقدام گروهک‌های تروریستی و شهادت مامور ناجا نمی تواند در عزم و اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کند

اقدام گروهک‌های تروریستی و شهادت مامور ناجا نمی تواند در عزم و اراده ملت ایران تزلزل ایجاد کند
ملارشید ثنایی ضمن محکوم کردن اهانت گروهک تروریستی به پرچم پیامبرمکرم اسلام گفت: اقدام گروهک‌های تروریستی و شهادت مامور ناجا نمی تواند در عزم و اراده ملت ایران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب تزلزل ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ملارشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  ضمن محکوم کردن حمله گروهک تروریستی به پاسگاه نیروی انتظامی در زاهدان اظهار داشت: اقدامات تروریستی کورکورانه در کشور توسط جیره خواران استکبار در منطقه انجام می شود که لازم است اینگونه اقدامات از سوی علما و روحانیت جامعه اهل سنت محکوم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب افزود: گروهک های تروریستی منطقه که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی آموزش دیده و تجهیز می شوند به دنبال ایجاد رعب و وحشت در مردم و ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان هستند و دست به اقدامات تروریستی می زنند ولی باید بدانند که اینگونه اقدامات نه تنها تفرقه و اختلاف ایجاد نمی کند بلکه باعث تقویت اتحاد و برادری امت ایران اسلامی در برابر دشمنان می شود.

,

وی با اشاره به شهادت یکی از مامورین نیروی انتظامی در این اقدام تروریستی و تبریک و تسلیت این شهادت، ادامه داد: شهادت راه پرافتخار مجاهدین در راه خدا و بالاترین مرگها و پاداش کسانی است که در راه دفاع از دین خدا جهاد می کنند.

,

ملا رشید ثانی اذعان داشت: دشمنان انقلاب گمان می کنند که با به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم می توانند در عزم و اراده ملت تزلزلی ایجاد کنند ولی نمی دانند که ملت ایران اسلامی شهادت را بزرگترین و بالاترین افتخار می دانند.

,

وی با محکوم کردن اهانت به پرچم و بیرق پیامبر مکرم اسلام (ص) تصریح کرد: اهانت به نماد و نشانه های دین اسلام خصوصا پیامبر مکرم اسلام (ص) یک اقدام سخیف و به دور از انسانیت است که با هدف ایجاد اختلاف در بین مذاهب اسلامی انجام گرفته است.

,

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب ضمن محکوم کردن اهانت به پرچم متبرک پیامبر اسلام (ص) افزود: ملت بصیر ایران اسلامی در دام این توطئه های دشمن قرار نگرفته و وحدت و همدلی خود را در برابر دشمنان انقلاب و اسلام بیشتر خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه