اخبار داغ

واکنش بانک مرکزی به گفته‌های ارزی رئیس دفتر رئیس‌جمهور

واکنش بانک مرکزی به گفته‌های ارزی رئیس دفتر رئیس‌جمهور
حساب توئیتری بانک مرکزی به سخنان روز گذشته سیدمحمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوردرباره واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حساب توئیتری بانک مرکزی نوشت: «برای جلوگیری از سوء استفاده و سوءبرداشت از صحبت‌های مسئولین محترم، شایسته است که اظهارنظر درخصوص مسائل تخصصی پولی وارزی به بانک مرکزی واگذار شود».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نظر می‌رسد این اظهارات در واکنش به سخنان روز گذشته سیدمحمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در اصفهان مطرح شده باشد. واعظی گفته بود: «از نظر اقتصادی نرخ ارز در ایران ۲۵ یا ۲۷ هزار تومان نیست. ما این کار را کردیم تا بتوانیم اقتصاد کشور را اداره کنیم تا امروز دشمنان بگویند که فشار حداکثری شکست خورده است. روزهایی را پشت سر گذاشتیم که زیر ۱۰۰ هزار بشکه فروش نفت داشتیم و نمی توانستیم حتی پول آن را جابجا کنیم».
,
 
,
البته بعد از انتشار این خبر، امروز سیدمحمود واعظی رئیس دفتر روحانی در توضیح مصاحبه منتشر شده از خود، ضمن تکذیب آن گفت: «عامل افزایش نرخ ارز تحریم‌هاست و منظور من این بود که دولت علی‌رغم اینکه معتقد بود قیمت واقعی ارز ۲۵ تا ۲۷ هزار تومان نیست، اما با مقاومت، کشور را اداره کرد. هیچ‎گاه به دنبال گرانی ارز نبودیم».
,
 
,
 صحبت‌های سیدمحمود واعظی درباره نوسانات قیمت دلار درحالی اظهار شد که وی در گذشته نیز اظهارات عجیبی درباره نوسانات بورس مطرح کرده و گفته بود: «کف ریزش شاخص بورس 1600-1700 است و دوباره در مسیر طبیعی خود به بالا می‌رود».
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه