اخبار داغ

دو خبر از بسکتبال

لیگ برتر بسکتبال| تغییر ساعت بازی‌های روزهای 9 و 10 اسفند/ دیدار طباطبایی با مدیرعامل ذوب آهن

لیگ برتر بسکتبال| تغییر ساعت بازی‌های روزهای 9 و 10 اسفند/ دیدار طباطبایی با مدیرعامل ذوب آهن
براساس اعلام کمیته مسابقات ساعت دیدار تیم‌ها در هفته پانزدهم و شانزدهم گروه الف لیگ برتر بسکتبال تغییر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازروابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بر این اساس روز شنبه 9 اسفند ماه دیدار تیم‌های اکسون  و شورا و شهرداری قزوین ساعت 14:00 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد. بازی تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و مس رفسنجان نیز ساعت 16:30 پخش زنده از صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روز یکشنبه 10 اسفند ماه پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان ساعت 13 به صورت زنده صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال پخش خواهد شد و تیم‌های آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند ساعت 15:00 در مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

,

 

,

*دیدار طباطبایی با مدیر عامل باشگاه ذوب آهن

, *دیدار طباطبایی با مدیر عامل باشگاه ذوب آهن,

رییس فدراسیون بسکتبال در حاشیه بازی امروز تیم‌های بسکتبال مهرام و ذوب آهن با مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دیدار کرد.

,

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این دیدار عنوان کرد: برنامه ما این است که در رده سنی جوانان و نوجوانان، تیم‌های بسکتبال پایه داشته باشیم و باشگاه ذوب آهن به سال‌های طلایی خود برگردد. در حوزه توسعه بسکتبال نیز باید فعالیت بیشتری داشته باشیم، چون بسکتبال یک رشته دانشگاهی است. از این پس حضور تیم‌های بسکتبال ذوب آهن اصفهان در دو بخش بانوان و آقایان بیشتر خواهد شد و یکی از برنامه‌های ما برای آینده این است که یک کانون بسکتبال در کشور باشیم.

,

در پایان رامین طباطبایی ضمن اهدا یک عدد پیراهن تیم ملی بسکتبال و شیلد به مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر بسکتبال است و امیدوارم این باشگاه در بخش‌های بانوان و آقایان فعالیت بیشتر و گسترده‌تری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه