اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| پیروزی حساس گنبدی‌ها و یزدی ها/ سرنوشت تیمهای صعود کننده به بازی سوم کشیده شد

لیگ برتر والیبال| پیروزی حساس گنبدی‌ها و یزدی ها/ سرنوشت تیمهای صعود کننده به بازی سوم کشیده شد
تیم شهرداری گنبد و شهداب یزد در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی سوم کشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در نخستین مسابقه امروز، دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند و شاگردان عظیم جزیده توانستند با شکست سه بر یک شهرداری ارومیه، سرنوشت تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی را به بازی سوم بکشانند.
شاگردان پیمان اکبری که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها هستند، در این بازی تنها در ست دوم با امتیاز 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و در ست‌های اول، سوم و چهارم با ثبت امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 22 مغلوب شهرداری گنبد شدند تا دو تیم برای بازی سوم در روز یکشنبه به میزبانی شهرداری ارومیه آماده شوند.

,
,

در این بازی تیم شهرداری گنبد در مجموع 94 پوئن شامل 53 امتیاز حمله، 12 امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و 28 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل شهرداری ارومیه هم 88 پوئن شامل 51 امتیاز حمله، 13 امتیاز دفاع و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان گنبد کسب کرد.

,

ادریس دانشور بازیکن تیم شهرداری گنبد با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و مسعود غلامی هم با کسب 14 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.
بازی دو تیم در مدت زمان 2 ساعت و 9 دقیقه طول کشید و طی آن ادریس دانشور بازیکن شماره 7 شهرداری گنبد در ست دوم بازی کارت زرد دریافت کرد. امید فولادی‌وندا و مرتضی حسن‌علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. محسن ترابی و محمد ابراهیم‌زاده هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.
تیم شهرداری ارومیه در بازی نخست با نتیجه 3 بر 2 مقابل گنبدی‌ها به پیروزی رسیده بود.

,
,
,

در دومین مسابقه امروز، تیم‌های لبنیات هراز و شهداب یزد به مصاف هم رفتند و شاگردان محمد عمده غیاثی با شکست 3 بر 2 نماینده آمل به نخستین برد خود در مرحله پلی‌آف دست یافتند.
تیم هراز در ست دوم این دیدار و تیم شهداب در ست‌های اول و سوم این مسابقه با نتیجه مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند که نشان‌دهنده رقابت بسیار نزدیک دو تیم بود، در ست چهارم در حالی که به نظر می‌رسید شهدابی‌ها اقتدار خود را به حریف دیکته کردند، در امتیاز 17 بر 12 به سود نماینده یزد، سرویس به طیب عینی رسید و شاگردان بهروز عطایی هشت پوئن متوالی به دست آوردند. در نهایت این ست نیز 25 بر 21 به سود لبنیات هراز تمام شد تا مسابقه 2 بر 2 مساوی شود.

,
,

تیم شهداب یزد در ست پنجم 15 بر 12 حریف خود را شکست داد تا امیدش برای صعود به مرحله نیمه نهایی زنده بماند. شهدابی‌ها در بازی دور رفت سه بر یک مغلوب شده بودند.

,

در این بازی تیم لبنیات هراز در مجموع 108 پوئن شامل 58 امتیاز حمله، 12 امتیاز دفاع، 7 امتیاز سرویس و 31 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. در طرف مقابل تیم شهداب یزد هم 109 پوئن شامل 54 امتیاز حمله، 28 امتیاز دفاع، سه امتیاز سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان لبنیات کسب کرد. میکائیل تاجر بازیکن تیم شهداب یزد با کسب 23 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و رضا قرا هم با کسب 20 پوئن، بهترین بازیکن تیم لبنیات هراز بود.

,


احمد سرمست و محمدرضا درفش کاویان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را که به مدت دو ساعت و 59 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. محمدحسین شفقی و محمدحسن خوشدل هم ناظران داوری و فنی این مسابقه بودند. رضا رضایی بازیکن شهداب یزد در ست پنجم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

,
,

بدین ترتیب روز یکشنبه دهم اسفندماه آخرین روز مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ برتر سال 99 با دو دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز از ساعت 14 با هم مسابقه خواهند داد و تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد نیز از ساعت 17 برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد. برنده این دیدارها در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر می‌شوند. تا کنون حضور تیم‌های سپاهان و فولاد سیرجان در مرحله نیمه‌نهایی قطعی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه