اخبار داغ

نشست هم‌اندیشی رئیس فدراسیون چوگان با روسای هیات‌های استان‌ها

نوزایی: تولید تجهیزات چوگان از دغدغه‌های فدراسیون است/ برای پیشرفت این رشته باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم

نوزایی: تولید تجهیزات چوگان از دغدغه‌های فدراسیون است/ برای پیشرفت این رشته باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم
رئیس فدراسیون چوگان گفت: برای پیشرفت چوگان باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، نشست هم اندیشی ابراهیم نوزایی رییس فدراسیون چوگان با روسای هیات‌های چوگان‌ استان‌ها عصر روز جمعه (٨ اسفند‌ماه) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ابراهیم نوزایی در این نشست با اشاره به وضعیت کنونی چوگان در سطح کشور، گفت: متاسفانه در سال جاری به دلیل شیوع کرونا امکان تحقق کامل برنامه عملیاتی و تقویم مسابقات فراهم نشد اما با هم افزایی صورت گرفته در نیمه دوم سال شاهد برگزاری مسابقات مختلفی بودیم.

,

رییس فدراسیون چوگان تصریح کرد: امروزه چوگان به عنوان ورزش ملی شناخته می‌شود از این رو باید برای پیشرفت این رشته از همه ظرفیت ها بهره ببریم.

,

وی اظهار کرد: فدراسیون چوگان تلاش کرده همه امکانات در استان‌ها را بکار بگیرد تا شاهد توسعه چوگان در استان‌ها باشیم؛ این مهم در حالیست نباید از ظرفیت بخش خصوصی چشم پوشی کرد.

,

نوزایی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی نسبت به چوگان در گرو فعالیت و جذب حداکثری روسای چوگان‌ استان‌ها است، گفت: امیدواریم با همکاری مدیران استان‌ها بتوانیم زیرساخت های توسعه چوگان در سراسر کشور را فراهم کنیم.

,

رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه نباید از بعد فرهنگی ورزش چوگان غافل شویم، اظهار کرد: بدون شک چوگان بخشی از فرهنگ ایران اسلامی است و رهبر انقلاب نیز بر آن تاکید کرده اند لذا باید از این مهم پاسداری کرد.

,

وی تولید تجهیزات چوگان به صورت بومی را از جمله دغدغه‌های فدراسیون برشمرد و افزود: در تلاش هستیم این موضوع را از طریق همکاری با شرکتهای دانش‌بنیان محقق کنیم؛ البته تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب، درصدد برطرف کردن نیاز چوگان‌بازان از طریق راهکارهای موجود هستیم.

,

روسای هیات‌های چوگان اصفهان، گیلان، البرز، آذربایجان شرقی، کرمان و تهران‌ ابتدا گزارشی از عملکرد سال جاری خود ارائه کردند و سپس برنامه عملیاتی سال ١۴٠٠ استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

زندی و امیرابراهیمی نایب رئیس آقایان و بانوان فدراسیون، دهخدایی مشاور فدراسیون و کاظمی دبیر هیات چوگان‌ استان تهران در این نشست حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه