اخبار داغ

علیرغم شیوع ویروس کرونا؛

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تن گذشت/ مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی عمده کالاهای حمل شده

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تن گذشت/ مصالح ساختمانی و مواد شیمیایی عمده کالاهای حمل شده
تیمور باقری، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا، از ابتدای سال تاکنون جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تن گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمور باقری در گفت‌وگو با عصرهامون بیان کرد: چهار میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۷۶ تن کالا با ۲۷۳ هزار و ۱۰۵ سفر باری در ۱۱ ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل حمل شد.

وی با بیان اینکه ۵۶ شرکت حمل ‌و نقل داخلی شمال استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی و محصولات کشاورزی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را در استان تشکیل می دهند.

این مقام مسئول تاکید کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا هیچ محدودیتی برای ناوگان باری و جابجایی کالا به ویژه کالاهای اساسی در این استان اعمال نشده و نخواهد شد.

باقری حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را از اولویت اصلی این اداره کل ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ۹ هزار و ۵۶ نفر راننده، ۶ هزار و ۵۳۹ دستگاه ناوگان باری، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، ادامه داد: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند، فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه