اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عدم توجه به سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کولبری را رواج داده است

عدم توجه به سرمایه‌گذاری در مناطق مرزی کولبری را رواج داده است
همتی گفت: یکی از دلایل افزایش پدیده‌هایی مانند کولبری و سوخت بری در مناطق مرزی، محرومیت‌ها و عدم توجه توسعه یافتگی است و دولت باید به سرمایه‌گذاری در این مناطق توجه ویژه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن همتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و سرمایه گذاری در این مناطق سبب توسعه شده و می‌تواند مانع از افزایش پدیده‌هایی مانند کولبری و سوخت‌بری نیز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی ادامه داد: عدم سرمایه‌گذاری کافی در مناطق مرزی و محروم، سبب محرومیت‌هایی در این مناطق شده که باید دولت‌ها به آن توجه داشته باشند.

,

نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید با نگاه درون‌زا به فکر پیشرفت و توسعه در کشور باشیم و  تا زمانی که نگاه درون‌زا وجود نداشته باشد نمی‌توان پیشرفت کرد.

,

همتی با اشاره به اینکه نگاه درون‌زا یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: نگاه درون‌زا، یعنی توجه به مسائل داخلی و و چشم نداشتن به بیگانگان است و این موضوع راه حل اساسی مشکلات است.

,

وی با تاکید بر اینکه توجه به پتانسیل‌های داخلی می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه باشد،گفت: نمونه این توجه را در زمینه نظامی و موشکی شاهد هستیم که با پتانسیل داخلی و توجه به جوانان دانشمند خود رشد قابل توجهی را در عرصه بین‌الملل داشتیم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، بیان کرد: در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اجتماعی از ظرفیت قابل  توجهی برخوردار هستیم و اگر سرمایه‌گذاری در ابن بخش‌ها وجود نداشته باشد نمی‌توان رشد و پیشرفت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه