اخبار داغ

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش:

ممنوعیت اسکان نوروزی ۱۴۰۰ در مدارس/ اسکان در خانه‌های معلم با اجازه ستاد کرونا

ممنوعیت اسکان نوروزی ۱۴۰۰ در مدارس/ اسکان در خانه‌های معلم با اجازه ستاد کرونا
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال 1400 اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، گفت: در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه‌های معلم در سراسر کشور آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شرایط کرونا برقرار است؟»، اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش با 401 مرکز آموزشی ـ رفاهی یا خانه معلم و دارا بودن 16 هزار و 700 تختخواب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله کاورهای یکبار مصرف، ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی تمام اماکن، اتاق‌ها و راهروها، آمادگی دارد به مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان را ارائه خدمات دارد؛ البته ارائه این خدمات به شرط مجوز ستاد مدیریت بیماری کروناست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، ادامه داد: در مدارس به لحاظ شرایط کرونا به ویژه کرونای انگلیسی و تأکید بر شعار «در خانه ماندن»، سعی ما بر این است که در هیچ مدرسه‌ای اسکان نوروزی نداشته باشیم.
,
 
,
کریمی‌فر با تأکید بر اینکه «توصیه آموزش و پرورش پرهیز از سفر و در خانه ماندن است»، گفت: اما در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه‌های معلم در سراسر کشور، آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.
,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ثبت‌نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برقرار است؟»، تصریح کرد: بله هست؛ در سال‌های گذشته هم بخشی ثبت‌نام اینترنتی و بخشی حضوری بود اما امسال ثبت‌نام فقط اینترنتی است؛ افراد در سایت جستجو کنند اگر ستاد کرونا اجازه دهد، می‌توانند در سایت «http://eskan.medu.ir» ثبت‌نام کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه