اخبار داغ

روستاهای زلزله‌زده سی‌سخت گمنام مانده‌اند/ نگاه اورژانسی به جامعه هدف روستایی+تصاویر

روستاهای زلزله‌زده سی‌سخت گمنام مانده‌اند/ نگاه اورژانسی به جامعه هدف روستایی+تصاویر
در میان هیاهوی صورت‌گرفته برای کمک به مردم شهرستان دنا متاسفانه روستاهای این شهرستان از چشم مسئولان دور مانده است؛ روستاهایی که نیازمند نگاه اورژانسی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیش از یک هفته از زلزله شهرستان دنا می گذرد و آثار تخریبی این زلزله در شهر سی سخت و روستاهای اطراف چنان زیان بار بوده است که میزان و آثار تخریبی در سیمای شهر به روشنی گواه عمق خسارتی است که به شهر و زیرساخت های شهری سی سخت وارد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیش از یک هفته است که تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی، عملیاتی، بسیج و سپاه، هلال احمر و همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به همراه گروه‌های مختلف جهادی در سطح شهر سی‌سخت به طور شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

,

, ,
اما در این بین همه تمرکز و خدمات رسانی ها نباید معطوف به شهر سی سخت باشد چرا که روستاها که از عمق محرومت بیشتری به دلیل سازه های سست و لرزان و کاه گلی برخوردار هستند قطعا آنان نیز بیشترین خسارات را متحمل شدند لذا می بایست گروه های نیز به منظور ارزیابی و خسارت های روستائیان نیز اعزام می شدند تا در صورت نیاز به مشکلات آنان نیز رسیدگی می شد.
,

تلاش ها و خدمات قابل قبولی با تشکیل قرارگاه های جهادی در سطح شهر سی سخت انجام شد و نیز در حال انجام است که حقیقتا جای تقدیر دارد ولی باید توجه و تمرکز را به شهر ندهند و به روستاها تابعه شهرسی سخت نیز توجه ویژه ای شود.

,

, ,
با ثابت شدن وضعیت نسبی در سطح شهر سی سخت اکنون نوبت به روستاها است تا ضمن بازدید میدانی میزان خسارت های روستائیان نیز مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد تا درصورت نیاز بخشی از امکانات و تجهیزات برای آنان نیز ارسال شود.
,
به هرحال نباید در این بین روستاها از دید مسئولان مغفول واقع شوند چرا که عمق محرومت در روستاها است و آنان نیز نیازمند حمایت های ویژه دولت و مسئولان هستند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه